וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהארץ שוקלים: קיצוץ רוחבי במקום המשך הפיטורים

16.11.2012 / 9:48

הנהלת עיתון הארץ שוקלת לבצע קיצוץ רוחבי בשכר העובדים כאלטרנטיבה להמשך הליך הפיטורים, כך נודע לוואלה! ברנז’ה. החלטה בנושא תתקבל בשבוע הבא

הנהלת עיתון הארץ שוקלת לבצע קיצוץ רוחבי בשכר העובדים כאלטרנטיבה להמשך הליך הפיטורים, כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

לאחרונה כונסה פגישת הנהלה מורחבת בה נכחו גם עורכי העיתונים אלוף בן וסמי פרץ ובה נדונו האפשרויות להמשך קיצוצי הוצאות הקבוצה. כזכור, בשבועות האחרונים מנהלים עובדי הארץ מאבק בתכנית פיטורים נרחבת בעיתון, במסגרתו אף השביתו את הוצאתו לאור. החלטה האם להמשיך בהליך הפיטורים שתוכנן להסתיים עד לסוף השנה הנוכחית או לבצע קיצוץ שכר - תתקבל במהלך השבוע הבא.

עובדי הארץ מנסים זו תקופה ארוכה לגבש תכנית חירום חלופית לזו שמציגה הנהלת העיתון, כזו שתביא הן להגדלות הכנסות הקבוצה מפרום ומנויים, והן לצמצום הוצאות תוך הימנעות ככל הניתן מפיטורים. הנהלת העיתון נעתרה כבר לפני מספר שבועות לדרישת הוועד להציג בפניו את נתוניה הכספיים, ובהתאם כך הציעו השבוע העובדים מספר הצעות לחסכון וייעול, כאשר המרכזיות שבהן הן ויתור על שטחי חניה ששוכר העיתון וביטול הרכבים הצמודים, ועידוד עובדים לעבודה מהבית על מנת לאפשר את צמצום שטחי מערכות העיתונים.

בפגישה האחרונה בין ועד העובדים להנהלת העיתון הבהירו אלה כי במידה ואכן תלך ההנהלה לצעד של קיצוץ רוחבי, הם ידרשו כי יהיה זה קיצוץ דיפרנציאלי בדומה לקיצוץ שנעשה לאחרונה בשכר עובדי העיתונים ידיעות אחרונות וגלובס -
כך שמקבלי שכר נמוך לא ייפגעו. בוועד מתעדים להציג את תכנית הקיצוצים בפני העובדים, שיצביעו האם לקבלה מכורח הנסיבות או לנקוט בצעדים אחרים.

טרם התקבלה תגובת הארץ לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully