וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי טריגר עובר לקשת: יצטרף למחלקת האקטואליה של mako

25.11.2012 / 11:54

טריגר, שהודיע בסוף השבוע על פרישתו מערוץ 10, יצטרף למחלקת האקטואליה של mako בראשות יעקב אילון - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. טריגר צפוי לשמש כעורך כתבות ומשדרים מיוחדים

אפי טריגר, עד לאחרונה עורך מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 10 אשר הודיע בסוף השבוע על פרישתו מהערוץ - יצטרף למחלקת האקטואליה של mako בראשות יעקב אילון, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. טריגר צפוי לשמש כעורך כתבות ומשדרים מיוחדים במחלקה, והוא צפוי גם לערוך תכנית אקטואליה יומית בהגשתו של יעקב אילון. טרם נודע על זהות מחליפו של טריגר בערוץ, ואת המהדורה יערוך כעת ישראל טוויטו בלבד.

טריגר הוא איש החדשות השלישי מחדשות 10 שמצטרף בחודשים האחרונים לזכיינית ערוץ 2 קשת. בחודש שעבר נודע כי יעקב אילון שעזב את הערוץ השנה מצטרף לזכיינית לטובת הקמת מערך החדשות עם דגש על שידורי הבחירות בתחילת השנה הקרובה, והוא הופיע לאחרונה על מסך ערוץ 2 יותר מעשור לאחר שפרש מהערוץ. קודם לכן הודיעה עדי גרתי-נער ששימשה כסמנכ"ל תוכן בערוץ כי גם היא עוזבת את ערוץ 10 בתום עשור, והיא מונתה לתפקיד מנהלת מחלקת הדוקו והאקטואליה של הזכיינית. כזכור, בתחילת החודש הודיע על התפטרותו גם ממלא מקום מנכ"ל חברת החדשות של הערוץ אורי רוזן ואת תפקיד המנכ"ל ממלא מאז עורך "לונדון וקירשנבאום" אבי אלקלעי.

בשבועות האחרונים הגביר אתר mako את היקף התכנים החדשותיים, ואילון ערך בין היתר ספיישל כתבות מיוחדות ודיווח לבחירות בארצות הברית ממספר מוקדי שידור שם. בימי מבצע עמוד ענן הובילה המחלקה של אילון באתר את ההיערכות המיוחדת תוך שיתף פעולה עם חברת החדשות ועם מחלקת האקטואליה של הזכיינית, במסגרתה הגיש אילון יחד עם אילנה דיין תכנית מיוחדת בהפקת "עובדה".

בזכיינית ערוץ 2 קשת אישרו את הפרטים. אפי טריגר בחר שלא להתייחס לידיעה. יעקב אילון, מנהל מחלקת האקטואליה של mako מסר: "אני שמח שאפי טריגר, מאנשי המקצוע המעולים והמנוסים מצטרף אלינו להתחיל משהו חדש ומרתק" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully