וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העורך הראשי של וואלה!, גדי להב, מסיים את תפקידו

27.11.2012 / 11:45

להב מונה לתפקיד לפני כשנתיים וביקש לפרוש מסיבות אישיות. מנכ"ל וואלה!, אילן ישועה: גדי הקפיץ את התוכן האדיטוריאלי וסייע להפיכת וואלה! לאתר חדשות מוביל בישראל

העורך הראשי של וואלה!, גדי להב, מסיים את תפקידו.

להב, בן 39, מונה לתפקיד לפני שנתיים. הוא ביקש לעזוב את התפקיד מסיבות אישיות לפני כמה חודשים. לאור הבחירות ותהליך בניית מערכת החדשות בוואלה!, סוכם כי יישאר בתפקידו עד סוף השנה.

בשנתיים האחרונות ניהל להב את מערכת וואלה!, ובמיוחד שקד על פיתוחה של מערכת החדשות של האתר, שביססה והרחיבה את הסיקור האקטואלי באתר. בחודשים האחרונים השיקה וואלה! את מערך השידורים החיים שלה, שהגיע לשיאו במשדרים המיוחדים שהוגשו מגג בניין וואלה! במהלך שבוע הלחימה של מבצע "עמוד ענן".

להב הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מבית הספר ESADE בברצלונה ותואר ראשון בפילוסופיה ואמנות מאוניברסיטת תל אביב. זהו סיבוב שני של להב בוואלה!. לפני 12 שנה הצטרף לאתר והקים את מערכת החדשות. קודם לתפקידו כעורך וואלה!, שימש להב במשך חמש שנים סמנכ"ל התוכן של קבוצת הארץ באינטרנט, הקים את אתר עכבר העיר וערך גם את אתרי הארץ בעברית ובאנגלית.

גדי להב מסר: "השנתיים האחרונות היו מלאות אתגרים מקצועיים, התמזל מזלי להיות בחוד החנית של תעשיית התוכן באינטרנט, ולעבוד במקום בו בוצעו המהלכים המרתקים והחדשניים ביותר. אני רוצה להודות לחברי הנהלת וואלה! על ההזדמנות לעבוד עימם ולכל חברי מערכת וואלה! על הזכות לעמוד בראש מערכת של אנשים כה מסורים ומצוינים. כמו כן אני רוצה לומר תודה אישית ליהורם דילמאני, סמנכ"ל התוכן לשעבר של וואלה!".

מנכ"ל וואלה!, אילן ישועה, אמר בתגובה: "גדי עשה בוואלה! עבודה מצוינת בה שילב את יכולותיו המיוחדות כעיתונאי ומנהל לצד הבנתו העמוקה באינטרנט. הוא הקפיץ את וואלה! ביותר מאשר מדרגה אחת בתחום התוכן האדיטוריאלי וסייע להפיכת וואלה! לאתר חדשות מוביל בישראל. אני מודה לו על עבודתו המסורה והנאמנה ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

  • עוד באותו נושא:
  • גדי להב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully