וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: צחי מלאך יתמנה למשנה למנכ"ל רשות השידור

24.12.2012 / 12:07

מלאך התמודד לאחרונה על תפקיד סגן החשב הכללי ומנהל חטיבת המימון באוצר וכעת תומך הוועד המנהל של רשות השידור במינויו לתפקיד המשנה למנכ"ל

חשב משרד הבטחון צחי מלאך צפוי להתמנות למשנה למנכ"ל רשות השידור, כך נודע הבוקר. מלאך התמודד לאחרונה על תפקיד סגן החשב הכללי ומנהל חטיבת המימון באוצר וכעת תומך הוועד המנהל של רשות השידור במינויו לתפקיד המשנה למנכ"ל. מלאך יהיה כעת חבר הנהלת רשות השידור.

התפקיד הבכיר ברשות השידור יצא ראשונה למכרז לראשונה מזה עשור, זאת נוכח השקת תכנית הרפורמה ברשות שניהולה יהיה אחד מתפקידיו המרכזיים. הרשות פרסמה מכרז לתפקיד לפני חודש ובו היא קראה למועמדים מחוץ לרשות השידור להציע עצמם ולעבוד בכפיפות ישירה למנכ"ל יוני בן מנחם.

במסגרת התפקיד ישמש המשנה למנכ"ל אחראי לתפעול השוטף של הארגון בכל התחומים למעט נושאי תוכן, והוא יהיה בעל אחריות כוללת לניהול ואינטגרציה של כל יחידות הרשות ותיאום פעולות הסמנכ"לים. המשנה למנכ"ל יהיה אחראי לגיבוש תכניות העבודה השנתיות של כלל הרשות, כמו גם לייזום ופיתוח פרויקטים מיוחדים של רשות השידור.

ההחלטה להוציא את התפקיד למכרז חיצוני הגיעה לאחר שאף עובד מתוך הרשות לא הגיש מועמדות לתפקיד כאשר הוצע במכרז פנימי. תנאי הסף להגשת מועמדות הם תואר ראשון¬ וניסיון¬ של עשר שנים לפחות בחוזי העיסוק הרלוונטיים. המועמד שייבחר יוצב בתפקיד למשך תשעה חודשי ניסיון, אשר לאחריהם יוחלט האם להאריך את כהונתו ולמנות אותו לתפקיד באופן קבוע.

תגובת רשות השידור טרם נמסרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully