וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמי פרידמן מונה לעורך התרבות של nrg

7.1.2013 / 11:49

בחודשים האחרונים פעל המדור ללא עורך. בטרם הצטרף פרידמן ל-nrg הוא שימש במשך 3 שנים כמבקר המוזיקה של ynet. פרידמן יעבוד תחת יואב פרידמן, האחראי על תחום התרבות במעריב

עמי פרידמן מונה לעורך מדור התרבות של nrg, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בחודשים האחרונים פעל המדור ללא עורך מאז עזבה את nrg מיכל ישראלי בתום כשנה בתפקיד, ותכניו התבססו על תכני התרבות של העיתון המודפס.

פרידמן משמש בשנה וחצי ככתב בערוץ התרבות של nrg, והוא נמנה על מערכת מוסף התרבות "ז'ורנל" מאז הוקם, וימשיך לכתוב עבורו. המוסף עצמו עתיד לעבור בקרוב מספר שינויים, וכפי שמסתמן היקפו הדל יחסית כיום יורחב ויבוסס בו שיתוף הפעולה עם תכני התרבות של מוספי "מקור ראשון". על תחום התרבות במעריב הופקד יואב פרידמן, והוא ירכז את פעילות "ז'ורנל" אל מול מערכת nrg.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, מדור הרכילות של nrg ייסגר, וחלק מהתכנים שהיו מטופלים על ידו יטופלו החל מעתה על ידי מדור התרבות. צביה בלום ששימשה כעורכת המדור בשנה וחצי האחרונות תעזוב את האתר, לאחר שבחרה שלא להמשיך בתפקיד במסגרת מדור התרבות.

בטרם הצטרף פרידמן ל-nrg הוא שימש במשך שלוש שנים כמבקר המוזיקה של אתר ynet. קודם לכן היה כתב ב"עכבר העיר אונליין" וב"העיר", עד סגירתו. כמו כן שימש בעבר ככתב של רשת "ידיעות תל אביב".

עמי פרידמן אישר את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully