וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: גולן יוכפז מונה למנכ"ל חדשות 10

28.1.2013 / 12:58

בהמשך להמלצת ועדת האיתור, דירקטוריון ערוץ 10 אישר את מינויו של עורך "אולפן שישי" בחדשות 2 לתפקיד מנכ"ל חברת החדשות. גינת לעובדים: "יש לכם עכשיו את הגב החזק שלי"

עורך התוכנית "אולפן שישי", גולן יוכפז, מונה היום (שני) למנכ"ל חדשות 10. ועדת האיתור שמינה דירקטוריון ערוץ 10 המליצה אתמול על יוכפז לתפקיד מנכ"ל חברת החדשות של הערוץ, והיום התכנס הדירקטוריון ואישר את מינויו.

יוכפז, 39, הוא מגיש "בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל ועורך "אולפן שישי" ב-5 השנים האחרונות. בעבר ערך את "כלבוטק" במשך שנים ארוכות והגיש את תוכנית הבוקר של רשת. עם מינויו של רפי גינת לתפקיד מנכ"ל ערוץ 10, התחזקו ההערכות כי יוכפז יגיע אחריו לערוץ.

יו"ר דירקטוריון חדשות 10 יורם שכטר סיכם את ישיבת הדירקטוריון במילים "אין ראוי מיוכפז למלא את התפקיד". מנכ"ל ערוץ 10 רפי גינת מסר בעקבות המינוי: "גולן יוכפז הוא עיתונאי מוכשר ומנוסה עם הישגים מוכחים רבים. הוא מנהיג אמיתי ואני בטוח שבהנהגתו חברת החדשות של הערוץ תצעד קדימה ומהר, לקראת הישגים גדולים"

יו"ר דירקטוריון ערוץ 10 ונציגו של רון לאודר מר אבי בלשניקוב בירך על המינוי ואיחל ליוכפז הצלחה בתפקידו "מינויו של יוכפז מצטרף למינויו של רפי גינת למנכ"ל הערוץ ואני סמוך ובטוח שהצוות הזה יוביל אותנו להישגים והצלחות". בלשניקוב הודה בסוף הדיון לאבי אלקלעי על התקופה בה ניהל את חברת החדשות".

מיכל גרייבסקי, יו"ר נענע10 וועדת הכספים בדירקטוריון הערוץ אמרה כי "על חברת החדשות של הערוץ עברה תקופה קשה. אני גאה במינויו של גולן יוכפז למנכ"ל חברת החדשות. זהו המינוי הראוי ביותר. גולן הוא איש תקשורת רב הישגים ואין לי ספק שהוא יצליח בתפקידו".

"אחד הדברים הראשונים - תכנית חדשה לערב יום שישי"

מאוחר יותר נפגשו גינת ויוכפז לפגישה ראשונה עם עובדי חברת החדשות בדסק החדשות של הערוץ, וגינת נשא דברים קצרים. בין היתר אמר גינת לעובדים כי הדבר החשוב ביותר הוא שימשיכו לעשות את עבודתם מבלי לפחד ובאופן חופשי. "יש לכם עכשיו את הגב החזק שלי", אמר להם, והבטיח ש"לא ייערפו ראשים" בחדשות כך שאין סיבה לדאגה מחילופים במערכת. גינת אמר כי אחד הדברים הראשונים שיידרשו לו בערוץ הוא השקה של תכנית חדשה לערב יום שישי, אשר מיותם יום מאז ירדה מהאוויר "השבוע" ועל כן לא מוצבת תחרות ל"אולפן שישי". גינת אמר כי מדובר ב"אחד העוגנים החשובים של הערוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully