וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את הגל"צניקים החדשים

28.2.2013 / 11:30

בתום חפיפה, בוגרי קורס הכתבים האחרון של גל"צ לשנת 2012 נכנסים בימים אלה לתפקידיהם במחלקת החדשות. עודד דוידוב ישמש כראש מחלקת הקריינות והפרומו

בוגרי קורס הכתבים של גלי צה"ל לשנת 2012 סיימו את תקופת החפיפה והם נכנסים בימים אלה לתפקידיהם החדשים במחלקת החדשות של התחנה. על הקורס פיקדה השנה העורכת והמפיקה דנה מולכו.

ואלה ההקצאות תחומי הסיקור של הכתבים החדשות: עומר קדרון ימונה לכתב תקשורת במקום עמית תומר שמונתה לכתבת בריאות, נוסף על תחום הצרכנות שבאחריותה. הוא יסקר גם את תחום המדע והטכנולוגיה, וישמש גם ככתב ספורט נוסף בתחנה. כתב הספורט בירושלים יהיה אלדר גילרן, והוא הופקד גם על תחום העלייה והקליטה.

את סיקור תחום העבודה והרווחה קיבלה רויטל איוב שתחליף את יעל לוי. שרון פולבר תהיה כתבת חוץ, והיא תסקר גם את תחום המשפט בתל אביב במקום קורין גדעון. כתבת השיכון והחקלאות תהיה יפעת שחם. כתב גלי צה"ל שיסקר את ועדות הכנסת השונות יהיה יותם ברגר, והוא מחליף את יעל עמית. ככתבת הפנים תשמש תמר ירושלמי, והיא תופקד גם על סיקור ערביי ישראל במקום טל יחזקאלי. חייל אחד הצטרף בסוף הקורס לגלגלצ, עידן בנטל, והוא משמש כמפיק וכעורך מוזיקלי.

עודד דוידוב מונה לראש מחלקת קריינים ופרומו

ובתוך כך מפקד גלי צה"ל, ירון דקל מינה היום (חמישי) את ערן אליקים, כנציב תלונות הציבור של התחנה. אליקים מחליף בתפקיד את עודד לוינסון, אשר ימשיך בהגשת התוכנית הכלכלית בגל"צ. בהמשך למינויו של אליקים, מונה היום עודד דוידוב לראש מחלקת קריינים ופרומו.

ערן אליקים החל את עבודתו בגלי צה"ל ובגלגלצ בשנת 1996. לאורך השנים מילא מגוון תפקידים, עיתונאים וניהוליים ביניהם כעורך וכמפיק, שדרן מוטס, סגן וממלא מקום מנהל גלגלצ וראש מחלקת חיילים וצבא בגלי צה"ל. בשש השנים האחרונות משמש ערן אליקים כראש מחלקת הפרומו בגלי צה"ל במקביל להיותו מגיש תכנית הבוקר היומית "מדינה בדרך" בגלגלצ וכקריין חדשות.

בעקבות מינויו של ערן אליקים, מונה היום עודד דוידוב לתפקיד ראש מחלקת הקריינות והפרומו. דוידוב קריין ומוסיקאי, בוגר מחלקות הפרומו והקריינים בגלי צה"ל ובעל תואר ראשון בהפקה מוסיקלית והנדסת קול מאוניברסיטת ברקלי שבארה"ב.

מפקד גל"צ ירון דקל אמר "בהזדמנות זו אני רוצה להודות לעודד לוינסון על עבודה מקצועית ורבת שנים בתפקיד נציב תלונות הציבור בגל"צ. לתפישתי תפקיד נציב תלונות הציבור הינו תפקיד אחראי וחשוב מעין כמוהו לכל גוף שידור, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בגוף שידור ציבורי. אני מבקש לאחל הצלחה רבה לערן אליקים ולעודד דוידוב ואני בטוח כי שניהם יסתערו על התפקיד החדש ויובילו את מחלקותיהם להישגים חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • גל"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully