וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי הרמן עוזב את "ענני תקשורת"

6.3.2013 / 10:52

סמנכ"ל התוכן של "mars" מקבוצת "ענני תקשורת" הודיע על פרישתו מהתפקיד בתום עשר שנים

איתי הרמן, ממקימי "mars", חברת הניו-מדיה של "ענני תקשורת", פורש מתפקידו כסמנכ"ל התוכן בחברה. הוא יתמקד מעתה בפיתוח פורמטים לשיווק בחו"ל.

הרמן היה בין מקימי החברה, בניהולו של אריאל באריל, אשר הוקמה בשנת 2002 והתמחתה בפיתוח ערוצי משחקים דיגיטליים לכבלים וללוויין. בשנותיה הראשונות הייתה בבעלות משותפת עם חברת פיקסל. במסגרת תפקידיו, היה איתי הרמן אחראי על הקמת ערוצי גוגו וגוגו קלאב, בנוסף הוביל את פיתוחם של משחקי 'דיסני' ומשחקי הרשת של וואלה!. בין הפרויקטים אותם הוביל איתי הרמן לאחרונה – אפליקציית האייפון לסדרת הטלוויזיה "החממה" ומשחק "כלוב הזהב מהבית".

בעבר היה מנהל משחק ועורך שאלות בשעשועונים שהופקו בארץ בהם "גלגל המזל", "מלך הטריוויה", "מי רוצה להיות מיליונר", "1 נגד 100". כמו כן היה שותף בצוות פיתוח של פורמטים טלוויזיונים בהם "לעוף על המליון" ו"כלוב הזהב". לאחרונה זכה עם שותפיו עודד קרמר ודני קרפל בתחרות הפורמטים של וועידת MAD וארמוזה פורמטס.

איתי הרמן מסר: "במהלך העשור האחרון הייתה לי זכות ליצור וללוות פרויקטים ייחודיים ומצליחים בניו מדיה. אני מודה למארס ולעובדיה על ההזדמנות לעבוד במקום יצירתי ומהנה שבו גם משחקים וגם עובדים ברצינות. בתקופה הקרובה אני מתכוון להתמקד בפיתוח פורמטים מקוריים לשיווק בחו"ל."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully