וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יפקח על הרפורמה? סמנכ"ל הכספים של רשות השידור התפטר

6.3.2013 / 12:00

ערן הורן, סמנכ"ל כספים וכלכלה ברשות השידור הודיע למנכ"ל הרשות על התפטרותו; ועדת הכספים תקיים דיון דחוף בראשון הקרוב. "עליו להשעות את פרישתו עד לתום הרפורמה"

ערן הורן, סמנכ"ל כספים וכלכלה ברשות השידור הודיע למנכ"ל הרשות מר יוני בן מנחם על סיום תפקידו ברשות בתום קדנציה בת חמש שנים. בעקבות ההתפטרות פנה יו"ר ועדת הכספים של מליאת רשות השידור דוד חיון להורן וביקש ממנו להישאר בתפקיד לפחות חצי שנה נוספת, במקביל הודיע הודיע כי יכנס דיון דחוף בנושא בוועדת הכספים ביום ראשון הקרוב.

ועדת הכספים היא זו שאמורה לפקח מטעם מליאת רשות השידור על הרפורמה. חיון מסר היום כי לדעתו על הורן להשעות את פרישתו עד לסיום מוחלט של התהליך. "עליו להעביר את השרביט למשנה למנכ"ל, שאמור להיות אחראי על הרפורמה ושנכנס רק בימים אלה לתפקידו, בעוד מספר חודשים אחרי שהרפורמה תתחיל להיכנס להליך מואץ", מסר חיון.

הורן הגיע לרשות ממשרד האוצר בשנת 2007 והיה שותף למו"מ המורכב והממושך על הסכמי הרפורמה עוד מראשיתו. במהלך כהונתו עסק בין היתר בגיבוש הסכמי הפרישה וההסכמים הקיבוציים וייצג את הרשות מול גורמי האוצר במו"מ על ההסכם למימון הרפורמה, אשר נחתם בחודש אוגוסט 2012.

ערן הורן מסר היום: "אני מודה ליו"ר הרשות ד"ר אמיר גילת, למנכ"ל הרשות מר יוני בן מנחם, להנהלת הרשות, לחברי המוסדות ולעובדי רשות השידור על תקופת עשייה מורכבת ומאתגרת מאין כמוה. אני מייחל בכל ליבי ליישומה המהיר של תוכנית הרפורמה, אשר תביא השידור הציבורי לגוף שידור מוביל, איכותי ומודרני."

יו"ר ועדת הכספים של מליאת רשות השידור דוד חיון, מסר בתגובה לפרישה, כי הוא "רואה בדאגה רבה את מהלך הפרישה רגע לפני כניסתה לתוקף של הרפורמה ובתוך מהלך הדיונים הסופיים מול משרד האוצר לכינונה של הרפורמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully