וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עזיבת הירש: אלעד טנא יערוך את NRG

16.5.2013 / 18:57

סגן עורך מעריב מונה לתפקיד ראש החטיבה הדיגיטלית של העיתון ויחליף את אודי הירש בתפקיד עורך NRG. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז?ה, הירש יצטרף לנענע10 כמשנה לעורך

אלעד טנא, סגן עורך מעריב, מונה היום (חמישי) לתפקיד ראש החטיבה הדיגיטלית של העיתון ויחליף את אודי הירש בתפקיד עורך NRG. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז?ה, הירש יצטרף לנענע10 וישמש כמשנה לעורך הראשי.

במכתב ששלח לפני זמן קצר לעובדי האתר כתב טנא: "היום התבשרנו על עזיבתו של אודי הירש, עורך האתר. אודי תרם רבות לאתר ולקבוצת מעריב, והקדיש לו ימים כלילות ואנו מאחלים לו הצלחה בכל אשר יפנה. אתר nrg נמצא בעלייה מתמדת, אני בטוח שאתם עוקבים אחרי נתוני ועדת המדרוג של האינטרנט (מקום עשירי בין כל האתרים ומקום חמישי בין אתרי התוכן), ושמחים לראות את הנתונים המעודדים. לאודי חלק מהותי בכך, אבל גם לכם - עובדי האתר. לכל אחד ואחת מכם יש חלק בהצלחה של האתר כיום ובעתיד".

"הנהלת מעריב מאמינה שעתיד הקבוצה שלנו הוא בדיגיטל והעורך הראשי, שלמה בן צבי, פנה אלי וביקש ממני להתגייס ולקחת אחריות על החטיבה הדיגיטלית, הכוללת את האתר. אנו נפעל ונעשה ככל שביכולתנו כדי ש-nrg ימשיך להתחזק ולהתרחב כשאתם לוקחים חלק נכבד בתהליך ובתוכניות העתידיות שלנו".

אלעד טנא השתייך לצוות ההקמה של Ynet, שימש כעורך חדשות באתר וייסד את ערוץ Ynet יהדות. לאחר מכן ערך את מגזין מוצ"ש מבית "מקור ראשון" וכעת הוא משמש כסגנו של מו"ל מעריב שלמה בן צבי - בתפקידו כעורך העיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully