וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: קרני זיו מצטרפת לקשת - תנהל את תחום הדרמה והקומדיה

28.5.2013 / 17:28

זיו, עד לאחרונה סמנכ"ל התוכן של ערוץ 10, תנהל יחידה חדשה בזכיינית שתהיה אחראית לפיתוח הדרמה המקומית בישראל ובעולם והרחבת הפעילות בתחום הז'אנר המתוסרט

אשת הטלוויזיה קרני זיו מצטרפת לזכיינית ערוץ 2 קשת - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. במסגרת תפקידה תנהל קרני את פיתוח הדרמה המקומית בישראל ובעולם והרחבת הפעילות בתחום הז'אנר המתוסרט.

קרני זיו, שימשה כסמנכ"ל התוכן של ערוץ 10 שלוש שנים עד כניסתו של רפי גינת לתפקיד מנכ"ל הערוץ לפני כשלושה חודשים. התפטרותה באה על רקע המינויים הבכירים בערוץ, אשר בו היא חתומה על תכניות בולטות, ביניהן: עונת "הישרדות VIP", סדרות הדרמה: "אלנבי", "בנות הזהב", ותוכניות אחרות כ"לעוף על המיליון", "מעושרות" ועוד. לפני כן שימשה זיו כסמנכ"ל התוכן של HOT וכמנהלת ערוץ הילדים.

בקשת אישרו את הפרטים. אבי ניר, מנכ"ל קשת אמר בתגובה: "היחידה החדשה וקרני בראשה, היא ביטוי להחלטה ולמחויבות של קשת לקחת את היצירה הישראלית לרמות גבוהות יותר בארץ ובעולם. התפיסה שעל פיה אנו פועלים היום, היא תפיסה שרואה קשר ישיר בין תכנים ישראליים מקוריים ומותחת קו ישיר בין שידור בטלוויזיה הישראלית והפקה או יצוא לעולם. קרני היא האדם המתאים להגשים את התפיסה החדשה הזו, שבמרכזה היצירה הישראלית".

רן תלם, סמנכ"ל התכניות של קשת מסר: "אני שמח ומברך על הצטרפותה של קרני ומאמין כי ניסיונה לאורך השנים יחד עם ההבנה שלה בתחום הדרמה הישראלית והדרמה בעולם, יובילו לפריצות דרך חדשות".

קרני זיו אמרה: "אני שמחה להצטרף לקשת ומקווה להמשיך את תנופת ההצלחה של קשת בתחום הפורמטים המתוסרטים בארץ ובעולם".

בימים אלה, במסגרת פעילותה של קשת בזירה הבינלאומית, מתקיים תהליך פיתוח והפקה ל- 2 דרמות באנגליה, 3 דרמות בארצות הברית ובמקביל ל-10 דרמות בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully