וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דביר ודורותי כבר לא

2.6.2013 / 11:19

לאחר שנה וחצי בתפקיד ושישה גליונות בלבד - עוזב עורך המגזין הגאה F/O/D דביר בר את תפקידו: "מבקש להודות לכל אותם עשרות אנשים שגייסתי לקחת חלק למיזם הזה בהתנדבות"

שינויים במגזין הגאה F/O/D: עורך המגזין דביר בר עוזב לאחר שנה וחצי בתפקיד וימים ספורים לאחר שיצא הגיליון השישי במספר שלו. במהלך השנה וחצי בה בה ערך את המגזין, לקחו בו חלק עשרות רבות של כתבים, צלמים, סטייליסטים, מאפרים - מרביתם בהתנדבות. בין הכותבים שלקחו שכתבו במגזין: הראל סקעת, אביעד קיסוס, מיקי בוגנים, מיקיאגי, ג'ייסון דנינו הולט ועוד.

בר: "תם עידן הפרינט בחיי. הרחבת חברת Double spread הצריכה ממני להשקיע את כל זמני ומרצי בלקוחות החברה ואינה מאפשרת לי לערוך את F/O/D במקביל. פרק המגזין בחיי היה עבורי חוויה מסעירה והתגובות אליו היו מחבקות ומרגשות. אני מבקש להודות לכל אותם עשרות אנשים שגייסתי לקחת חלק למיזם הלא מובן מאליו הזה בהתנדבות ובהזדמנות הזו, חג גאווה שמח".

אבי בוסקילה, מנכ"ל חברת דויד ויהונתן, המוציאה לאור את המגזין: "חברת דויד ויהונתן ומערכת F/O/D, מודים לדביר על העבודה הקשה והחלוצית במגזין במשך השנה ומחצה האחרונות שיחד עם עשרות אנשי המקצוע שעומלים על כל גיליון, הביאו למהפכה בעולם התוכן, תרבות והשיווק לקהילה בתל-אביב. בימים אלו מתחילים כבר במערכת את העבודה על גיליון הסתיו, וכמובן – את חגיגות הגאווה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully