וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נענע10 via מעריב

15.7.2013 / 13:59

פרסום ראשון: עורך מוסף הספורט של מעריב ערן סורוקה ימונה לראש מערכת החדשות של נענע10 - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מינוי נוסף באתר: נועה רוזין תשמש כעורכת מדור האוכל

עורך מוסף הספורט של מעריב ערן סורוקה ימונה לראש מערכת החדשות של נענע10 - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. סורוקה ערך את מדור הספורט של מעריב בשנה האחרונה, ויתפוס את מקומו של איליה ירוחימוביץ' שביקש לסיים את תפקידו באתר.

סורוקה עבד במעריב מאז 1996. בשנת 1999 התגייס לגל"צ ושימש כעורך חדשות, כתב ספורט ואקטואליה. חזר ב-2002 לתפקידי עריכה במעריב, ב-2007 מונה לסגן עורך מדור הספורט, ובשנה האחרונה משמש כאמור כעורך המדור. בוגר תואר שני בהצטיינות בתקשורת פוליטית באוניברסיטת ת"א, ותוכנית המנהיגות הבינלאומית של מחלקת המדינה האמריקאית.

סורוקה הוא יוצא מעריב השלישי שמתמקם בנענע10: לפני שלושה חודשים מונה לתפקיד העורך הראשי של האתר איתן מרקוביץ', ששימש כעורך הכלכלי של העיתון. אחריו מונה אודי הירש לתפקיד סגן עורך האתר. גורם באתר אמר לוואלה! ברנז'ה כי השניים יובילו את מהלך חיזוק הקשר בין חדשות 10 לנענע10, מהלך שילוו גם בשינוי ארגוני.

אוכל, קדימה אוכל

מינוי נוסף באתר הוא זה של נועה רוזין, אשר תמונה לתפקיד עורכת מדור האוכל. רוזין שימשה בשלוש השנים האחרונות ככתבת וידאו בוואלה!, ובשנה האחרונה היא משמשת כמפיקה ושדרנית ברדיו ת"א. בעבר נמנתה רוזין על מערכת "ערב טוב עם גיא פינס".

ערן סורוקה מסר לוואלה! ברנז'ה: "אכן, אני עובר לנענע10, לדרך חדשה, מרתקת, שאני נרגש לקראתה. מאז גיל 15 מעריב היה עבורי בית מופלא, בו גדלתי, התפתחתי, למדתי המון, ואני גאה מאוד בעשייה ובתהליכים להם הייתי שותף, ושאת חלקם היה לי הכבוד להוביל. אני מודה מקרב לב לראשי העיתון ובעיקר ליואב גולן, וכמובן שלנבחרת המופלאה והאהובה שמרכיבה את מדור הספורט הטוב ביותר בישראל".

עורך נענע10 איתן מרקוביץ' מסר: "קודם כל אני רוצה לאחל לאיליה ירוחימוביץ' הצלחה בהמשך דרכו ולהודות לו על עבודה מסורה כראש מערכת החדשות של נענע10. ערן סורוקה הוא מהעורכים הטובים ביותר שיצא לי לעבוד איתם ואני שמח על האפשרות לשתף איתו שוב פעולה, אני בטוח שעבור אתר נענע10 המתחדש והמתעצם זהו שחקן רכש מהמעלה הראשונה. במסגרת ההתחדשות של נענע10 אכן הצטרפה לשורותינו גם נועה רוזין כעורכת מדור האוכל, ואני משוכנע שהיא תזניק את קהילת האוכל המעולה של נענע10 לגבהים חדשים".

איליה ירוחימוביץ' מסר: "אחרי למעלה מ-6 שנים בנענע10, בהן למעלה משנה כראש מערכת החדשות, הודעתי על כוונתי לסיים את תפקידי ולצאת לדרך חדשה. האתר היה לי לבית שני (ולפעמים גם בית ראשון), וזו הייתה תקופה מרתקת ומאתגרת. אני רוצה להודות למנהלים והעובדים שלי לכל אורך הדרך, ובמיוחד לעורך הראשי לשעבר אורי רפאל-באום, שלמדתי ממנו המון, ולצוות דסק החדשות, שאני סמוך ובטוח כי ימשיך לעשות עבודה מצוינת. כמו כן, אני רוצה לאחל הצלחה למחליף שלי בתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully