וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העכברים בורחים

10.9.2013 / 12:27

עורך "מבט" הטרי אורן רוזנשטיין החליט לפרוש מהתפקיד לאחר פחות משנה ולחזור ל'ידיעות' - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. עוד במסדרונות רוממה: גם הכתב הפרלמנטרי ארנון מאיר עוזב

עורך מבט הטרי אורן רוזנשטיין החליט לפרוש מהתפקיד לאחר פחות משנה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. רוזנשטיין עזב למעשה את רשות השידור בפעם השנייה, והוא חוזר ל"ידיעות אחרונות" כעורך חדשות ומוספים.

רוזנשטיין, עורך דין במקצועו, עבד ברשות השידור בעבר כמגיש תוכניות ספורט וילדים. הוא שימש בידיעות אחרונות כעורך חדשות וכסגן עורך המוסף "זמנים בריאים", ובתחילת השנה עזב את העיתון וחזר לרשות השידור כעורך מהדורת "מבט" ברוטציה עם מיכאל דורון ואבי מוסקל - כמה ימים לפני פתיחת מערכת הבחירות לכנסת ה-19. כעת שב רוזנשטיין לידיעות אחרונות באותו התפקיד אותו מילא בטרם עזב.

ארנון מאיר: ממזנון הכנסת - למכון הישראלי לדמוקרטיה

ועוד בחטיבת החדשות של ערוץ 1: הכתב הפרלמנטרי של הערוץ, ארנון מאיר, הודיע גם הוא על פרישה מהתפקיד. מאיר הצטרף לערוץ 1 בשנת 2007 ולשם הגיע מערוץ הכנסת. הוא החליף בתפקיד את ניצן חן לאחר שזה מונה למנהל חטיבת החדשות. מאיר מצטרף לצוות המכון הישראלי לדמוקרטיה, והוא ימלא את תפקיד מנהל קשרי ממשל.

אורן רוזנשטיין אישר את הפרטים ומסר: אני מודה לרשות השידור ומערכת 'מבט' השידור על ההזדמנות". את תגובתו של ארנון מאיר לא ניתן היה להשיג, אולם במכון הישראלי לדמוקרטיה אישרו את דבר מינויו. מרשות השידור נמסר בתגובה: "רשות השידור מאחלת הצלחה בדרכם החדשה של רוזנשטיין ומאיר, ומקבלת בברכה את העובדים שיקלטו במקומם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully