וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא, את

23.9.2013 / 18:10

עופרה מזרחי, העורכת הראשית של מגזין "את" מקבוצת "מעריב", פורשת מתפקידה בתום 18 שנים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מזרחי: "מודה למו"לים עופר נמרודי ועקיבא גולדבלום"

עופרה מזרחי, העורכת הראשית של מגזין "את" מקבוצת "מעריב", פורשת מתפקידה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מזרחי עבדה במעריב למעלה מ-18 שנים, מתוכן כ-15 שנים שימשה בתפקיד.

מגזין "את" עבר במהלך חייו שינויים ותהפוכות, וכפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה לפני כשנה אף נערכו קיצוצים כבדים בתקציבו, זאת כחלק מהליך קיצוצים כולל יותר בכלל קבוצת "מעריב". מערכת ההפקה של העיתון עברה אז תהליך של התייעלות, אשר כלל בין היתר גם קיצוץ בתקציבי ההפקה.

בשנת 2013 עמד מגזין "את" על חשיפה של 2.4% המשקפים ירידה לעומת 3.9% עליהם עמד היקף החשיפה שלו שנתיים לפני כן - ב-2011.

מגזין "את" פונה בעיקר לקהל נשים ונוסד בשנת 1967 כירחון שבא לתת מענה של קבוצת "מעריב" לשבועון הוותיק "לאשה" מבית "ידיעות אחרונות". בהמשך פעילותו הפך "את" לדו-שבועון. עורכו הראשון של "את" היה יוסף לפיד.

עופרה מזרחי אישרה את הדברים ומסרה בתגובה: "היה לי הכבוד והעונג לערוך את מגזין 'את' במשך תקופה ארוכה יותר ממה שהעזתי לחלום וכעת אני מרגישה בשלה לצאת לדרך חדשה. אני רוצה להודות לכל האנשים ובמיוחד הנשים הכל כך מוכשרים ומוכשרות שעבדו איתי לאורך השנים וכן למו"לים עופר נמרודי ועקיבא גולדבלום שנתנו לי את ההזדמנות. אני מאחלת הצלחה ל'את', לחברת 'תכלת' ול'מעריב'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully