וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את בסדר את

1.10.2013 / 11:03

דורית בן-ארי מונתה לעורכת מגזין "את" של קבוצת מעריב - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בן-ארי תיכנס לנעליה של עופרה מזרחי אשר פרשה מתפקידה אחרי 15 שנה בהן ערכה את המגזין

דורית בן-ארי מונתה לעורכת מגזין "את" של קבוצת מעריב - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בן-ארי תיכנס לנעליה של עופרה מזרחי אשר פרשה מתפקידה אחרי 15 שנה בהן ערכה את המגזין, ו-18 שנה בקבוצה.

בן-ארי נמצאת בתחום העיתונות מזה יותר משלושה עשורים. לקבוצת מעריב הגיעה מקבוצת הארץ, שם שימשה כעורכת ראשית של עיתון "עכבר העיר" לצידו של יאיר רווה ובהמשך לבדה. בשנת 2004 עברה, יחד עם יוצאי "העיר" אחרים כמו אמנון רבי, אביב הורביץ, מני אבירם ומיכל יפה, לקבוצת המגזינים של "רייטינג" שהייתה בבעלות משותפת של מעריב ושל תמי מוזס. לפני כשמונה שנים החליפה את אמנון רבי בעריכת מגזין סגנון החיים של מעריב "BIG TIME" והיא משמשת כעורכת שלו מאז, ותמשיך לשמש בתפקיד במקביל לעריכת "את".

ב-12 השנים האחרונות כותבת בן-ארי על לייף-סטייל ועל טיפוח ברבות מהפלטפורמות של קבוצת מעריב, בהן מוסף "סגנון", האתר NRG ובמגזינים השונים. למשך תקופה קצרה שימשה בן-ארי כעורכת ראשית של חטיבת כתבי העת של מעריב לצדו של אלון צרפתי, זאת עד לתקופת הקפאת ההליכים והעברת החברה לידי הנאמנים.

מגזין "את" פונה בעיקר לקהל נשים ונוסד בשנת 1967 כירחון שבא לתת מענה של קבוצת "מעריב" לשבועון הוותיק "לאשה" מבית "ידיעות אחרונות". עורכו הראשון של "את" היה יוסף לפיד. בהמשך פעילותו הפך לדו-שבועון. בשנת 2013 עמד מגזין "את" על חשיפה של 2.4% המשקפים ירידה לעומת 3.9% עליהם עמד היקף החשיפה שלו שנתיים לפני כן.

כיום יוצא המגזין על ידי "תכלת", שמה החדש של חטיבת המגזינים של מעריב אשר המו"ל שלה הוא עקיבא גולדבלום, אחיו של מו"ל מעריב שלמה בן צבי. לאחרונה התרחבה הקבוצה ורכשה תמורת רבע מיליון שקלים את המגזינים "דרך האוכל", "חיים אחרים", ו"הורים וילדים" שהוציאה חברת "מוטו תקשורת" שפשטה רגל.

דורית בן-ארי אישרה את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully