וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן גת יערוך את וואלה! תרבות

25.11.2013 / 12:09

גת יעזוב את תפקידו כסגן עורך NRG מעריב ויעבור לוואלה! על מנת לערוך את מדור התרבות. גת יחליף את אלכס פולונסקי שמונה לסגן עורך המגזין Time Out

יונתן גת יעזוב את תפקידו כסגן עורך של NRG מעריב ויעבור לאתר וואלה על מנת לערוך את מדור התרבות. גת יחליף את אלכס פולונסקי שמונה לסגן עורך המגזין Time Out.

בתחילת דרכו בתקשורת שימש גת כמבקר המוסיקה של Time Out. בהמשך כתב ב-"24 שעות" וב-"7 לילות" של ידיעות אחרונות ולאחר מכן ערך את מדור הטלוויזיה של YNET. בסוף 2012 מונה לתפקיד סגן העורך ראשי של NRG מעריב. במהלך תפקידו שימש גם כמבקר התרבות של האתר וגם כמבקר הטלוויזיה בעמודי החדשות של "מעריב" המודפס.

גת מגיש פינה קבועה בתוכנית הבוקר של אורלי וגיא ושמו נקשר לענייני תרבות לא רק כעיתונאי אלא גם כמפיק ועורך האלבום "מאיר אריאל בהופעה אחרונה במועדון ברבי".

יונתן גת מסר: "אני חייב תודה לשני אנשים - לאודי הירש, עורכו הקודם של nrg מעריב, שנתן בי אמון והציב אותי לצידו בניהול האתר וכן לאלעד טנא, העורך הנוכחי, שהמשיך לתת בי את אותו אמון והיווה עבורי משענת של מקצועיות, תבונה ויושרה. שניהם מוכיחים שאפשר להיות גם מנהל וגם אנושי וחברי, ללא סתירה. אני מודה גם ליואב פרידמן המוכשר שעבד לצידי כמשנה לעורך ובטוח שהוא ושאר חבריי במערכת ימשיכו לשמר את nrg מעריב כגוף תקשורת לוחמני וחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully