וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי ולדמן עוזב את טיים אאוט

9.1.2014 / 16:07

עורך המגזין התל אביבי הודיע על פרישתו לאחר שמונה שנים, מתוכן חמש וחצי בתפקיד העורך. את מקומו תמלא עדי עוז אשר שימשה בשלוש האחרונות כסגניתו

עורך המגזין התל אביבי "טיים אאוט" איתי ולדמן הודיע על פרישתו. ולדמן יפרוש לאחר שמונה שנים, מתוכן חמש וחצי בתפקיד העורך. את מקומו תמלא עדי עוז אשר שימשה בשלוש השנים האחרונות כסגניתו, וכעת חוזרת למגזין לאחר חופשת לידה.

לפני שהצטרפה לטיים אאוט בשנת 2010, שימשה עוז כעורכת התרבות וסגנית-עורך עיתון "העיר". במקביל, אלכס פולונסקי מונה לתפקיד עורך אתר האינטרנט החדש של טיים-אאוט. פולונסקי שימש בעבר כעורך התרבות של השבועון, וחזר לטיים אאוט לפני חודשים אחדים, לאחר תקופה כעורך וואלה! תרבות.

יובל סיגלר, מו"ל ועורך ראשי של "טיים אאוט ישראל" אישר את הפרטים ומסר: "לולדמן יש חלק חשוב בהצלחה של טיים אאוט בשנים האחרונות".

"הוא השלים קדנציה ארוכה ועתירת הישגים, והגיע זמנו להמשיך ולהתקדם לאתגרים חדשים. הוא היה ותמיד יישאר חבר אהוב ויקר. עדי ואלכס - שניהם אנשי מקצוע מעולים שמכירים היטב את המערכת ואת רוח טיים אאוט – הם הבחירות הטבעיות לתפקידיהם. אנחנו גאים על כך ששוב הצלחנו 'לגדל' את היורשים בתוך הבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully