וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל לשעבר יואב מרדכי הועלה לדרגת אלוף

מרדכי קיבל את הדרגה החדשה בטקס חגיגי במעמד הרמטכ"ל ושר הביטחון. הוא יחליף את מתאם הפעולות בשטחים איתן דנגוט. גנץ: "יש לך היכולות והכישורים להתמודד עם המשימה"

צילום: דובר צה"ל, עריכה: יאיר דניאל

דובר צה"ל לשעבר יואב מרדכי הועלה היום (שני) לדרגת אלוף בטקס חגיגי שנערך בלשכת ראש המטה הכללי בבקריה בתל אביב. בטקסט נכחו שר הביטחון משה יעלון והרמטכ"ל בני גנץ. מרדכי עתיד להחליף את מתאם פעולות הממשלה בשטחים (מתפ"ש) היוצא, אלוף איתן דנגוט.

"העולם הערבי מלווה אותי מתחילת שירותי. בתפקיד זה אני אדרש להרבה רגישות, יוזמה, סינרגיה ואנרגיה, ואני מקווה שאכן אצליח להגיע לאיזונים אלו", אמר אלוף מרדכי במעמד הטקס. "אני רוצה להודות לאיתן על חפיפה יסודית ומעמיקה".

עוד בחדשות:
לעיני התלמידים והמורה: חתך את אוזנו של תלמיד - ונמלט
חשד: 4 נערים מהצפון תקפו מינית בת 13 ותיעדו
רעיית ניצב ארביב מסרה עדות על פרשת פינטו במח"ש

הענקת דרגת האלוף לתא"ל יואב (פולי) מרדכי. ינואר 2014. דובר צה"ל
מרדכי מקבל את הדרגות החדשות/דובר צה"ל

השר יעלון דיבר בטקס, ואמר: "תפקיד המתפ"ש הוא משימה מורכבת שיש בה צורך בהבנה ביטחונית, הבנה מדינית, הבנה כלכלית וגם הבנה פוליטית. אני חושב שיש לך הבנה של השכנים, של הצרכים, של האתגרים, וגם את הניסיון והיכולת לתמרן במרחבים, לכן המשימה הזו מוטלת עליך. אתה מגיע עם תרמיל מלא ביכולות, בניסיון ובכישורים כדי להתמודד עם המשימה היטב".

גם הרמטכ"ל נשא דברים בטקס, ואיחל למרדכי הצלחה בתפקידו החדש. "בתפקיד דובר צה"ל נכנסת למגרש שלא הכרת ושחית בו בצורה טובה. אתה חוזר למגרש שיותר מוכר לך, ואין לי ספק שתדע להתנהל במרחב הזה בצורה הטובה ביותר", אמר גנץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully