וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטח משוחרר

27.1.2014 / 15:26

כתב השטחים של וואלה! יהושע (ג’וש) בריינר מסיים את תפקידו. בריינר, אשר שימש בין היתר כראש תא כתבי השטחים, פורש לטובת התמחות במשפטים. כתב הדתות שבתי בנדט יחליפו

כתב השטחים של וואלה! יהושע (ג'וש) בריינר ביקש לסיים את תפקידו. בריינר, אשר שימש בין היתר כראש תא כתבי השטחים, פורש לטובת לימודים אקדמאיים לאחר כשבע שנים בתפקיד. את מקומו יתפוס שבתי בנדט אשר הצטרף למערכת החדשות של וואלה! לפני כשנה וחצי בתפקיד כתב הדתות.

"אחרי למעלה משש שנים שבהם עבדתי באתר, החלטתי לקחת פסק זמן. עזיבתי את המערכת היא רגע עצוב מאוד עבורי אחרי שוואלה! הייתה חלק בלתי נפרד מחיי החל מיום שיחרורי מצה"ל. וואלה! היא הרבה יותר ממקום עבודה ואני שמח שהיה לי חלק בהפיכתה למערכת חדשות מובילה, מקצועית, קובעת סדר יום ובעיקר כזו שעקפה מזמן את המתחרים".

"זהו זמן מצויין להודות לאנשים המעולים שעבדו איתי לאורך השנים ובראשם אודי הירש, אבי משולם, רועי כ"ץ, גדי להב, ינון מגל ואבירם אלעד כולם עיתונאים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה. אני עצוב לא פחות לעזוב את תא כתבי השטחים. חבורת אנשים מדהימה, יצירתית, פצועה ומופרעת שאני כל כך אוהב. נמשיך להיפגש ב'תחריר' כל יום חמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully