וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

6.2.2014 / 14:58

לכלכליסט יש כתבת חינוך חדשה • לדנה רון יש עורכת תכנית חדשה • לרזי ברקאי יש עורכת ישנה-חדשה • לגיא פינס אין ראש דסק • במי מדובר? הכל בפנים

תקן חדש נפתח בחדשות 2 - עורך משנה של התכנית "חדשות הלילה", ולוואלה! ברנז'ה נודע כי מי שיקבל אותו הוא יניב אלון ששימש בשנתיים האחרונות כחבר מערכת התכנית "מהדורה ראשונה". קודם לכן נמנה אלון על צוות אתר חדשות 2, וב"חדשות הלילה" הוא יעבוד תחת העורך החדש איתי בן-ניסים.

העורכת הוותיקה של "מה בוער" נורית קנטי יצאה, בשעה טובה, לחופשת לידה. את מקומה במערכת תתפוס בחודשים הקרובים הילה ליפשיץ - עד לאחרונה עורכת "העולם הבוקר" של רשת. הבניין ביהודה הימית לא חדש לליפשיץ, ששירתה בגלי צה"ל כחיילת בתפקידי הפקה ועריכה.

ובנתיים, באוזנייה של דנה רון

דסק התחקירים של ידיעות אחרונות נפרד השבוע מיאנה פבזנר-בשן אשר הודיעה על עזיבתה את העיתון, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. תחקיריה של פבזנר-בשן התפרסמו בין היתר במוספים "7 ימים" ו"המוסף לשבת", והיא אף נמנתה על ועד הפעולה הזמני שהוקם בעיתון.

לדנה רון יש עורכת חדשה לתכנית חדשה, ענת סטלינסקי שתערוך את "החברים של דנה". סטלינסקי שימשה בעבר כעורכת התכנית של אלון גל ומרגלית צנעני בערוץ 24, ועד לאחרונה שימשה כעורכת בכירה בערוץ הילדים.

ועוד ברמת החייל: תמר וילרפורט קיבלה מינוי כפול בכלכליסט, והיא תסקר עבור העיתון הן את תחום החינוך והן את תחום איכות הסביבה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. וילרפורט היא מוותיקי העיתון והיא נמנית על צוות הכותבים והעורכים שלו מאז הקמתו.

לא שיש לה אשליות

ראש דסק החוץ של "ערב טוב עם גיא פינס", מעיין וינטר, עוזבת את המערכת. הסיבה: כרטיס חד כיווני ללונדון. התפקיד פנוי, ומי שמעוניין לשלוח קו"ח צריך לדעת לאן.

ופינת בונוס לידידנו בקבוצת ידיעות: הבניין החדש בראשון לציון אליו כולכם עתידים לעבור? רשת "ארומה" זכתה במכרז להפעלת בית הקפה שיוקם עבורכם בלובי. געגועים לחדר האוכל ז"ל.


david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully