וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו רוזן עוזב את קשת; מונה למנכ"ל חברת התיירות "גוליבר"

2.3.2014 / 11:47

שנתיים מהגעתו לקשת כמשנה למנכ”ל מאקו וכחצי שנה לאחר מינויו למנהל הפיתוח העסקי של החברה - הודיע זיו רוזן על פרישה, כך נודע לוואלה! ברנז’ה. הוא מונה למנכ”ל ”גוליבר"

מנהל הפיתוח העסקי של קשת זיו רוזן הודיע על פרישתו מהתפקיד - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. רוזן שימש בחודשים האחרונים גם כמנהל הפיתוח העסקי של אתר הזכיינית mako והיה אחראי על פיתוח מיזמים עסקיים בחברה. הוא מונה למנכ"ל "גוליבר". בזכיינית קשת טרם הודיעו על זהות מחליפו.

רוזן הגיע ל-mako לפני כשנה וחצי מחברת "לוגיה" של "סלקום" שם שימש כמשנה למנכ"ל והיה אחראי על שיווק שירותי התוכן של החברה. בספטמבר האחרון קודם לתפקיד מנהל הפיתוח העסקי של קשת. בין היתר, רוזן היה שותף בקשת בהשקת makoTV, אפליקציית "הכוכב הבא" והמיזם "כאן בונים". הוא היה חבר הועד המנהל בועדת המדרוג של האינטרנט בישראל, עד שזו התפרקה לפני מספר חודשים.

רוזן מונה למנכ"ל "גוליבר", חברת אונליין המתמחה בתיירות ונופש. "גוליבר" נמצאת בבעלות קבוצת מרקום, המחזיקה במותגים נוספים בעולם התיירות כגון טרווליסט, קומפס, buy2fly והאפליקציה "חוליו".

ב"גוליבר" אישרו את הפרטים. אורי אלון, אחד הבעלים והמנכ"ל של קבוצת "מרקום" מסר כי "מדובר במינוי שמסמל עבורנו כניסה לעידן של יצירתיות ותעוזה בכל הקשור למסחר הקוון ולענף התיירות בישראל בפרט. יחד עם זיו 'גוליבר' תגביר את נוכחותה גם בזירות חדשניות יותר ותייצר מנועי צמיחה נוספים, בדומה למגמות המתרחשות בעולם בהם חלק גדול של חבילות התיירות נעשות דרך האונליין". בזכיינית קשת טרם מסרו תגובתם לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully