וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

24.4.2014 / 16:18

רווית ליאור-מנדל צוללת לתפקיד עריכה ראשון בקשת • יאיר שרקי עולה על המסלול לנווה אילן • ובגלובס ממשיכים לאסוף את השברים ולהיפרד מכתבים • ויש עוד. הכל בפנים

תפקיד עריכה ראשון בקשת לרווית ליאור-מנדל: לוואלה! ברנז'ה נודע כי העורכת הבכירה המשמשת בחצי השנה האחרונה כמנהלת הבידור והריאליטי לצד אייל אלקבץ, תערוך עבור זכיינית ערוץ 2 תכנית את הדוקו-ריאליטי החדשה "Goggle Box".

קשת רכשה לאחרונה את הפורמט מערוץ 4 הבריטי, ובימים אלה מושלם תהליך הליהוק. בתפקידה האחרון שימשה ליאור-מנדל (לצד אלקבץ) כעורכת ראשית של הגרסה הישראלית של "המרוץ למיליון" של רשת ובעבר שימשה כמנהלת הפיתוח של "הישרדות" ו"הדוגמניות". אגב, את התכנית יפיק עבור קשת אריק הניג, שהפיק עבורה את "מונית הכסף".

וייס שירותי דת

ועוד על מסך ערוץ 2: הכתב לענייני חרדים של גלי צה"ל יאיר שרקי ישתחרר מצה"ל בחודש יולי, והג'וב הבא כבר סגור - שרקי יצטרף למהדורת חדשות 2 ככתב דתות, ויסקר את התחום לצד עופר חדד וסיון רהב מאיר.

אתר "פנאי פלוס" PPLUS ממשיך בגיוסים, והשבוע הצטרפה אליו צביה בלום ככתבת חו"ל. בלום הייתה עורכת מדור הרכילות של nrg מעריב ובעבר כתבה גם במוסף התרבות של העיתון ובמגזין "רייטינג", עד שפוטרה בגל הפיטורים לפני שנה וחצי.

אפטרשוק בגלובס

עוד אפטרשוק במערכת "גלובס", שם ממשיכים להיפרד מכתבים וותיקים לאחר תכנית הקיצוצים. הפעם מדובר במערכת מגזין G שתאלץ להיפרד מהכתבת הוותיקה צאלה קוטלר. לאחר 7 שנים במערכת, הודיעה קוטלר לעורכיה שגם היא לוקחת את חבילת הפרישה מרצון. את כותבת מדור "השיחה" מיכל גלנטי, אשר על עזיבתה דווח כאן בחודש שעבר, תחליף כתבת התיירות ספיר פרץ.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully