וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים ב"ענני תקשורת": המנכ"ל אודי מירון פורש מתפקידו

29.4.2014 / 14:39

אודי מירון, בעלי "ענני תקשורת" ששימש עד כה כמנכ"ל החברה, ישמש מעתה כיו"ר פעיל ויוביל את הפיתוח העסקי של הקבוצה; שרון למברגר ואורלי אטלס-כץ מונו למנכ"לים משותפים

שינויים בהנהלת חברת ההפקות "ענני תקשורת": אודי מירון, בעלי הקבוצה, הודיע כי יפרוש מתפקידו כמנכ"ל החברה והחל מהחודש הבא ישמש כיו"ר פעיל בלבד. בחברה אמרו היום כי מירון יתמקד מעתה בפיתוח חטיבה שתעסוק במיזמי תוכן נושק לטכנולוגיה ופיתוח עסקי ענני בשוק הבינלאומי.

מי שייכנסו לנעליו יהיו שרון למברגר ואורלי אטלס-כץ, אשר שימשו עד לאחרונה כמנכ"לי חטיבות, ומעתה ישמשו כמנכ"לים משותפים של הקבוצה.

שרון למברגר עובד ב"ענני תקשורת" מיום היווסדה. בין היתר כיהן כמנהל השיווק של הקבוצה ומנכ"ל ערוצי הלייף סטייל והיה אחראי, בין היתר, להשקתם של המותגים הגדולים של החברה כמו ערוץ האוכל, ערוץ "בריאות", ערוץ הטיולים ועוד. אורלי אטלס כץ ניהלה בעבר את תחום שיווק הצעירים בסלקום, ניהלה את אגף השיווק של HOT ובשש השנים האחרונות משמשת כמנכ"ל ויאקום ישראל. אטלס-כץ אחראית, בין היתר, לערוצים ניקלודיאון, MTV ישראל ו"קומדי סנטרל" וכן למותגים כמו "החממה", "גן חיות", ו"החיים האמיתיים של אבי הזמר".

אודי מירון מסר בתגובה: "המציאות העסקית של הזדמנויות בארץ ובעולם מובילה את 'ענני תקשורת' להערכות חדשה. אני שמח ששני מנהלים מוכשרים בעלי רקורד מוכח של הצלחות, כמו אורלי אטלס-כץ ושרון למברגר, יחזיקו בהגה והחברה וינהלו אותה באופי היצירתי-יזמי שמאפיין אותם ואת ענני תקשורת, ויאפשרו לי להתמקד בפיתוח מנועי הצמיחה החדשים".

חברת התוכן וההפקה "ענני תקשורת" הושקה בשנת 1996 וכיום היא אחת מחברות התוכן וההפצה הגדולות בישראל. בבעלותה למעלה מ 15 ערוצי טלוויזיה, ביניהם ערוץ האוכל, ערוץ הטיולים, ערוץ החיים הטובים, ערוץ אגו ועוד. לצד הפצת והפקת ערוציה, "ענני תקשורת" היא המפעילה המקומית של ערוצי התאגיד העולמי "ויאקום" ניקלודיאון, MTV ישראל, ניק ג'וניור וקומדי סנטרל ובנוסף מייצגת את הערוצים MSNBC ו-CNBC בישראל. ל"ענני תקשורת" ארבע חברות בת בתחום ההפקה, ערוצים, פוסט ואינטראקטיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully