וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

1.5.2014 / 11:07

מי יהיה הנציג הראשון של ה"וול סטריט ז?ורנל" בישראל • מה חדש אצל יונתן קוניאק • ולאן זורמים מפוטרי מעריב הטריים (רמז: כלכליסט) • ויש עוד. הכל בפנים

מי לא שואל את עצמו מדי פעם 'מה חדש אצל יונתן קוניאק'? ובכן, בקרוב יעלה בערוץ 10 ריאליטי חדש בשם "כוח סבתות", וקוניאק יערוך את התכנית - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הפעם האחרונה שקוניאק קיבל קרדיט על מסך הערוץ היתה כאשר ערך את העונה הראשונה של הדוקו-ריאליטי "טריני וסוזנה".

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי אור הירשאוגה, עד לאחרונה כתב ההייטק של דה-מרקר ועורך "TechNation", סגר עסקה מעבר לים והוא ישמש מעתה כנציג העיתון "וול סטריט ז?ורנל" בישראל. הירשאוגה יהיה למעשה הכתב הישראלי הראשון של העיתון היוקרתי הוא יסקר עבורו את תחום ההיי-טק והטכנולוגיה.

סוף עונה בכלכליסט

חדשות מרמת החייל: לבניין כלכליסט הגיעה כתבת נדל"ן חדשה, יעל דראל, ממפוטרי "מעריב עסקים" זצ"ל. דראל שימשה במשך ארבע שנים ככתבת איכות הסביבה של אתר ynet, שם אף הוענק לה פרס פראט היוקרתי לתקשורת בנושאי סביבה.

לא רק תחום הנדל"ן בכלכליסט מתחדש, גם הבנקים: לוואלה! ברנז'ה נודע כי תומר ורון הוא כתב הבנקים החדש של העיתון, והוא יחליף את שניר הנדלר שיסקר מעתה את תחום שוק ההון.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully