וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסאות רגולטוריים

2.6.2014 / 18:15

מנהלת קשרי הרגולציה של קשת סיון כרמון מסיימת את תפקידה - כך נודע לוואלה! ברנז’ה. היא תשמש כיועצת התקשורת של שרת הבריאות יעל גרמן. את כרמון יחליף בזכיינית ערוץ 2 עו”ד אלעד מלכה

מנהלת קשרי הרגולציה של זכיינית ערוץ 2 קשת סיון כרמון מסיימת את תפקידה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. היא תשמש כיועצת התקשורת של שרת הבריאות יעל גרמן, ותחליף בתפקיד את פנינה אלעזר שלו שפורשת בתום כשנה. את כרמון יחליף בקשת עו"ד אלעד מלכה.

כרמון הצטרפה לקשת לפני כשנה וחצי. קודם לכן שימשה כסגנית דובר משרד האוצר, כעוזרת לדובר בנק ישראל וכעוזרת פרלמנטרית בכנסת. עו"ד אלעד מלכה, מחליפה, ישמש מעתה כמנהל הרגולציה בקשת ויעבוד תחת סמנכ"ל התקשורת והרגולציה טלי גורן. מלכה הצטרף לקשת לאחר שכיהן בשנים האחרונות כיועץ בכיר למשרדי ממשלה. לפני כניסתו לזירה הפוליטית התמחה במשרד המשפטים, בפרקליטות מחוז ת"א בתחומי המיסוי והכלכלה.

פנינה אלעזר שלו היא הבעלים של משרד יחסי הציבור "שלו תקשורת", ואת הייעוץ לגרמן העניקה במקביל ליתר לקוחותיה. היא התייחסה לכך במכתב שהפיצה ובו בישרה על פרישתה. "שרת הבריאות, יעל גרמן, הציעה לי בשעתו להתייחס לתפקידי כאל 'שירות לאומי', וכך היה", כתבה. "שימשתי בתפקיד במשרה חלקית, ובמקביל ניהלתי את ענייני האחרים, תוך הקפדה מלאה ומחמירה לעולם לא לערב בין ענייני משרד הבריאות לנושאים אחרים הקשורים ליתר עיסוקיי".

מלשכתה של גרמן נמסר כי "השרה יעל גרמן ביקשה להודות לגברת פנינה שלו על התקופה בה התגייסה לסייע לה בהיבט התקשורתי. 'מיומי הראשון בתפקיד שלו התגייסה לשירות מילואים אצלי ויחד עבדנו כתף אל כתף על מנת לשים את נושאי חיזוק מערכת הבריאות הציבורית על סדר היום הציבורי. אני מודה לך פנינה ומאחלת לך המון הצלחה בהמשך דרכך'".

בזכיינית קשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully