וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי גולדן יסיים את תפקידו כמנהל האקטואליה של רשת?

12.6.2014 / 13:24

שנה וחצי אחרי שנכנס לזכיינית ערוץ 2, לוואלה! ברנז'ה נודע כי גולדן ייצא לחופשה בת מספר חודשים מתפקידו - זאת ללא תאריך יעד לחזרה. עם זאת, ימשיך להגיש את תוכניתו "מדברים על זה"

מנהל מחלקת האקטואליה של רשת שי גולדן יצא לחופשה בלתי מוגבלת בזמן מתפקידו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. על פי מקורבים לגולדן הסיבה היא "יציאה לחופשה בת מספר חודשים לצורך התמקדות ביצירה". גולדן מונה לתפקידו כמנהל מחלקת האקטואליה לאחר שנה בה לא פעלה באופן סדיר. לפני כן מילאה לילך סיגן את התפקיד מספר בודד של חודשים.

עם כניסתו לתפקיד עמדו בפני מחלקת האקטואליה של רשת כמה פרויקטים עיקריים, בהם פיתוח פורמט "המערכת" שהחליף את "כלבוטק", שידורי האקטואליה סביב מערכת הבחירות לכנסת וחזרתה לאוויר שידורי "משעל השבוע". כיום, יש לציין, אף אחת מתכניות אלה אינה משובצת בלוח השידורים של רשת.

לפני הגעתו לרשת שימש גולדן כסגן עורך מעריב במשך כשנה, והוא הצטרף לעיתון לאחר ביצוע עסקת רכישת "מעריב" על ידי קבוצת IDB שבשליטת נוחי דנקנר. את דרכו בעיתונות החל ככתב בוואלה!, ובהמשך שימש כמבקר טלוויזיה וכתב מגזין ב"ידיעות אחרונות", היה עורך התרבות של "מעריב" וסמנכ"ל התוכן של "ענני תקשורת". הוא חזר לוואלה! בתפקיד סמנכ"ל השיווק אשר לאחריו מונה לעורך "השבוע", המוסף הפוליטי של "הארץ", ובהמשך מונה לתפקיד עורך מוסף סוף השבוע של העיתון. גולדן השתתף בתכנית הדוקו-ריאליטי "מחוברים" של HOT, והוא מגיש את התכנית השבועית "מייבשים את הביצה" ברדיו תל אביב.

שי גולדן מסר לוואלה! ברנז'ה היום כי "מדובר בהגשמה של חלום, עבורי, להשקיע זמן ביצירה שלי. אני מאושר ומודה לרשת ובפרט לאבי צבי וארז בן הרוש על הפרגון והתמיכה". מרשת נמסר בתגובה כי "בימים האחרונים התבשר שי גולדן על עליית המחזה שכתב, "הבן הטוב", על ידי תיאטרון הבימה. בעקבות כך ולמשך החודשים הקרובים ייצא גולדן לחופשה במהלכה יתרכז הן בתיאטרון והן בספרו החדש הצפוי לראות גם הוא אור בהמשך השנה. במקביל, ימשיך שי להוביל את תכנית הטלוויזיה 'מדברים על זה' ברשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully