וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

26.6.2014 / 16:13

מי תשמש כדוברת החדשה של ח"כ איציק שמולי • מיהו צמד השדרנים שחותר למגע עם גלי צה"ל • וגם, אבדות ומציאות, השבוע בפנאי פלוס ובטיים אאוט • ויש עוד. הכל בפנים

חבר הכנסת איציק שמולי (עבודה) מתחדש בדוברת ויועצת הפוליטית חדשה. לוואלה! ברנז'ה נודע כי עו"ד אוריין לביא היא זו שתמלא את התפקיד, אחרי שאייל בסון, המלווה את איציק מיומו הראשון בכנסת, יסיים את תפקידו.

שרון טייכר וערן זרחוביץ' יחזרו בשבוע הבא לגלי צה"ל עם תכניתם "חותרים למגע" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. טייכר וזרחוביץ' נעדרו מהתחנה הצבאית בחצי השנה האחרונה, על מנת להתמקד בפרוייקטים אחרים בהם השתתפות בכתיבה של "ארץ נהדרת". התכנית תעלה ברצועת השידור המקורית שלה, בימי חמישי בצהריים.

הארץ בלי בורד

אחרי שפורסם כאן לראשונה שעדי עוז עוזבת את כסא העורכת הראשית של מגזין טיים-אאוט לטובת עריכת מגזין "את", כעת נודע כי המערכת תיפרד מעורך נוסף - ארנון בן דרור, שערך את המדורים "הבועה" ו"הדיבור" של המגזין. את מקומו תתפוס נעמה רק.

אנה בורד, בחודשים האחרונים עורכת ב"הארץ" (ומי שאחראית על מדור "ויראליים לשבת" ) וזכורה לנו ככתבת חדשות 10 וגלי צה"ל - עוזבת את התחום. לוואלה! ברנז'ה נודע כי היא תתמקם בענף הדוברות והיח"צ, בחטיבת התקשורת של קופת חולים מכבי. לבריאות.

פנאי מינוס שניים

ועוד בענייני עזיבות ופרידות: כתב המוזיקה של פנאי פלוס אלעד בילו עזב השבוע את העיתון, אחרי שנתיים בתפקיד. בילו החל את דרכו בגלי צה"ל ושימש בין היתר ככתב הטלוויזיה והמוזיקה של עכבר העיר אונליין וככתב במגזין ז'ורנל המנוח של מעריב. עוד השבוע בפנאי פלוס: מדריך הטלוויזיה שהיה יוצא בנפרד, צומצם ואוחד אל תוך העיתון.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully