וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה למקורות

8.7.2014 / 18:13

קבוצת ”ישראל היום” מודיעה היום על מינויו של העיתונאי והפובליציסט חגי סגל לתפקיד העורך הראשי של ”מקור ראשון”, במקום אורי אליצור שהלך לעולמו לפני כחודשיים. ”ההחלטה התקבלה בתום תהליך מקיף של חשיבה והתייעצות”

חגי סגל מונה לעורך העיתון "מקור ראשון", כך מודיעה היום קבוצת "ישראל היום". עם רכישת הקבוצה את העיתון לפני כמה חודשים עלו בקרב העובדים חששות שמא ימונה לתפקיד איש מטעם "ישראל היום", אולם המינוי היום הפר את חששותיהם.

חגי סגל בראיון לוואלה! ברנז'ה: "אני מאמין שעוד 10 שנים התקשורת תהיה מאוזנת"

ובכנס אילת: "בושה שחגי סגל יושב על הבמה הזו ובערוץ הכנסת"

כסגניו של סגל ישמשו אורלי גולדקלנג ואלעד טנא, המשמש כעורך אתר nrg הנרכש יחד עם העיתון. טנא ישמש בשני התפקידים במקביל. כזכור, בסוף חודש מאי הלך לעולמו עורך "מקור ראשון" אורי אליצור לאחר מאבק במחלה ממושכת.

סגל, חתן הפרס לביקורת התקשורת של "האגודה לזכות הציבור לדעת", שימש בעבר כראש מערכת החדשות של ערוץ 7 וכעורך הירחון "נקודה"., ובמשך שנתיים הוא שימש כעורך חדשות ב"מקור ראשון". כפובלציסט פרסם סגל טורים בכלי תקשורת רבים, בהם "ידיעות אחרונות", "חדשות", "מעריב", "בשבע" ו"מקור ראשון". הוא מגיש את תוכנית האקטואליה "ראש בראש" בערוץ הכנסת.

חגי סגל הוא אביהם של העיתונים עמית סגל (חדשות 2) וארנון סגל (מקור ראשון). בשל חלקו בפעילות ערוץ 7 הוא הועמד לדין והורשע. בשנות ה-80 הורשע בחברות בארגון הטרור "המחתרת היהודית" וריצה עונש מאסר.

במכתב שנשלח לעובדי הקבוצה כתב אשר בהרב, מו"ל "ישראל היום" בישראל, כי ההחלטה לבחור בסגל הגיעה "תום תהליך מקיף של חשיבה והתייעצות". הוא הוסיף כי בקבוצה "מאחלים הצלחה רבה לחגי אלעד ואורלי, ומאמינים שכולנו יחד נוכל להתפנות עכשיו במלוא המרץ וחדוות היצירה למשימת השבחתו של 'מקור ראשון', שגשוגו והגדלת תפוצתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully