וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

17.7.2014 / 13:01

למי לאחל במעריב לבריאות • למי בגל”צ נשארה המילה האחרונה • את מי בקשת לברך בספרדית • ומי השלישיה החדשה ברדיו ללא הפסקה • יש לנו תשובות. הכל בפנים

מערכת החדשות של "מעריב" החדש תחת הנהלת אלי עזור ממשיכה להתחזק: לוואלה! ברנז'ה נודע כי לאחרונה גויסה למערכת עמית תומר - והיא תשמש ככתבת הבריאות של העיתון. תומר היא ממשוחררי גלי צה"ל הטריים, והיא השנייה להתמקם בגוף תקשורת גדול אחרי יאיר שרקי שהצטרף לחדשות 2. את תחום הבריאות סיקרה תומר בתחנה הצבאית, וקודם לכן הייתה קולגה לסיקור תחום התקשורת - אותו מסקר כעת בגלי צה"ל עומר קידרון.

לא רק במעריב מתחדשים בחיילת משוחררת טרייה: לוואלה! ברנז'ה נודע כי אל דסק החדשות של "הארץ" תצטרף יערה ברק - עד לאחרונה כתבת החינוך של התחנה הצבאית, שם מחליפה אותה תמר פלד. ב"הארץ" תשמש ברק כעורכת חדשות.

ועוד ממשוחררי גלי צה"ל: עורכות התכנית "המילה האחרונה" עוזבות את התחנה ויוצאות לאזרחות, ואלו עדן ארדינסט, אפרת הראל אדוה חפץ ודנה מלבר. אחת ממגישות התכנית, עירית לינור, נפרדה היום בהתרגשות: "אנצל הזדמנות זו כדי לחזור שוב (לשווא) על מה שחפרתי לכן במשך שנתיים כמעט", כתבה להן בפייסבוק. "אל תלמדו משפטים ואל תעבדו בתקשורת. עכשיו תעשו מה שאתן רוצות ואני אשב בחושך ואתגעגע".

אייטם שהגיע בפוקס

מה עוד חדש ברדיו? בבקשה: שלישיית "מה קשור?" הלוא הם אסי ישראלוף, ציון ברוך ושלום מיכאלשווילי קיבלה השבוע רצועה יומית ב"רדיו ללא הפסקה" והיא תשודר בשעות אחר הצהריים. השלושה יגיעו לרדיו עם הכותב הקבוע שלהם אבי בן יוסף (אבוש) והתכנית תכלול מערכונים קומיים ואורחים.

בערוץ 9 עובדים על תכנית בידור והומור חדשה של חצי שעה שתעלה לשידור ברצועת הלילה. בדרך להקלטת פיילוט להגשה: אורית פוקס ויוליאן לוינסון, שגם צפוי לערוך את התכנית. הסטנדאפיסט שגיב פרידמן ישמש כתסריטאי.

אייטם שהגיע ממעבר לים

שליח וואלה! ברנז'ה לאמריקה הלטינית מדווח על רכש חדש לזרוע הבינלאומית של זכיינית ערוץ 2 קשת: קרינה דולגיאף, שתהיה מנהלת המכירות של הזכיינית במדינות אמריקה הלטינית - ותהיה אחראית על הפצה ומכירת הפורמטים בטריטוריית הענק. דולגיאף, בעלת 15 שנים של ניסיון בשוק הטלוויזיה, עבדה עד לאחרונה במחלקה הלטינית של ענקית המדיה "זודיאק מדיה".

אחרי שפורסם כאן כי עדי עוז היא העורכת החדשה של מגזין "את" שנרכש לאחרונה על ידי יובל סיגלר, כעת ניתן לדווח כי גם כסא הסגית שלה אויש - עם גיוסה של אדר ריכטר שתצטרף לצוות החדש של המגזין. ריכטר עזבה בשנה שעברה את וואלה! לאחר 13 שנה בהן שימשה ככתבת אופנה והעורכת הראשית של וואלה! אופנה, ולאחר מכן כאחראית על מדורי הלייף סטייל שכללו את ערוצי האופנה, אוכל, בית, ניו אייג', בריאות, תיירות ובעלי חיים.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully