וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוברים מינוס

30.7.2014 / 13:50

בתום 21 שנים: אופיר רבינוביץ’, המפיק הראשי של HOT, פורש מתפקידו. רבינוביץ’ ניהל את אגף ההפקות של החברה והיה אמון על מחלקות פיתוח התוכן, הפרומו, יחסי הציבור והקידום

תזוזות ב-HOT: אופיר רבינוביץ', המפיק הראשי של החברה ואחד מהוותיקים ביותר בה, הודיע על רצונו לסיים את תפקידו. רבינוביץ' החל את דרכו לפני 21 שנים ב-ICP - חברת התוכן של חברות הכבלים. הוא החל לשמש כמפיק הראשי של HOT מהיום בו הוקמה החברה כאשר אוחדו חברות הכבלים בשנת 2003 ובמסגרת תפקידו זכה להיות שותף לצמיחתה, כאשר ניהל את אגף ההפקות של HOT והיה אמון על מחלקות פיתוח התוכן, הפרומו, יחסי הציבור והקידום.

עוד טלטלה בצמרת HOT: גם סמנכ"ל הרגולציה פורשת

תחת ידיו של רבינוביץ' הופקו סדרות מצליחות שאף נמכרו בעולם וזכו לפרסים, ביניהן "בטיפול", "הבורר", עספור", "זגורי אימפריה", "גולסטאר", "מחוברים" ועוד.

אופיר רבינוביץ': "אלו היו 21 שנים מאתגרות, מרתקות ומלאות עשייה בהן ניתנה לי הזכות להיות חלק מגוף התוכן הטוב ביותר בארץ ואף מהטובים בעולם ולהיות שותף להפקת היצירות המקוריות והמצוינות ביותר שידעה הטלוויזיה וזהו הזמן לצאת לדרך חדשה ואתגרים חדשים. אני מודה למנכ"לים, לסמנכ"לים ולעובדי התוכן אתם עבדתי לאורך 21 השנים האחרונות על האמונה, התמיכה, העשייה והשותפות".

יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של HOT מסר: "אופיר תרם תרומה נכבדה למיצובה של HOT כמובילה בתחום הפקות המקור בישראל. אני מאוד מודה לו על התרומה הזאת והדרך הארוכה שעשה בתעשיית התוכן, אופיר בוודאי ימשיך לתרום לתעשיית ההפקות בכל אשר יבחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully