וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

7.8.2014 / 15:47

מה הג'וב החדש של ענת קם • מי עורכת התרבות החדשה של ynet • ומי הצטרף השבוע לסטטיסטיקה של הנוטשים את התחום • וגם, ספיישל ליום האהבה • ויש עוד. הכל בפנים

השנה ימלאו חמש שנים למועד השעייתה של ענת קם מתפקיד כתבת התקשורת של וואלה!, וככל הנראה החודשים הארוכים בנווה תרצה עוררה אצלה געגועים עזים לתחום - שכן לאחרונה היא החלה לשמש ככתבת חדשות מדיה, קולנוע ותקשורת באתר "קולנוען", שהוא הפורטל של איגוד המפיקים הישראלי. התקשרנו לקם לאחל לה מזל-טוב לרגל חזרתה לשוק העבודה, וקיבלנו ניתוק בפנים. בכל זאת, פאסון הוא אסון.

ומאתר חשוב אחד לאתר חשוב לא פחות: כמה שינויים ב-ynet לאחרונה, בראשם קידום נאה לסטלי סולומונוב שהייתה עורכת המוזיקה של האתר. סולומונוב קיבלה לידיה סמכויות נוספות וכעת היא תערוך את ערוץ התרבות כולו.

סולומונוב נכנסת לנעליו של דרור עמיר, והיא תתפוס את מקומו לאחר כמעט חמש שנים בהם היה עורך הערוץ. עמיר יישאר ב-ynet והוא יצטרף לצוות עורכי ההומפייג'. לו ולהורים טריים אחרים נמליץ על האייטם הבא.

אהבה היא שיר

"הורים וילדים – להיות הורים": זה שמו של מגזין ההורות אותו משיקה "תכלת תקשורת" תוך איחוד של שני המגזינים הקודמים שעסקו בנושא. אלון צרפתי יערוך אותו, במקביל לעריכת "מעריב לנוער" ו"מעריב לילדים". בין הכותבים שגויסו למגזין: אקס חדשות 2 דני דויטש.

אסף אוזן, שעל עזיבתו את תפקיד כתב החינוך של ערוץ 10 דיווחנו כאן לפני שנה, מצרף לסטטיסטיקה ועובר לתחום יחסי הציבור. אוזן הצטרף כשותף למשרד האסטרטגיה התקשורתית ויחסי הציבור "Now-you" בראשות מעין נוה. בתפקידו החדש ינהל אוזן לקוחות בתחום החינוך והחברה וקמפיינים חברתיים לצד השותפים אורי שלו ועופר גולן.

מוכנים ליום האהבה? לא באמת. אבל מי שכן מוכן הוא עיתונאי "הארץ" ואיש התרבות ניב הדס, שיערוך בסוף השבוע הקרוב את כל שידורי רדיו תל אביב לרגל ט"ו באב. יש לך את "דיפלי דיסטרבד" של אינפקטד? אנחנו רוצים להקדיש לענת קם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully