וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום נכנסת לשוק השידורים: מינתה סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן

12.8.2014 / 10:09

חברת הסלולר מחממת מנועים לקראת כניסתה לשוק השידורים: מינתה סמנכ”ל טלוויזיה ותוכן לחברה, יניב גרינולד, שיוביל בתפקיד חדש את מערך שידורי הטלוויזיה הרב ערוצית העתידיים שלה

חברת סלקום מינתה סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן, תפקיד חדש אותו ימלא יניב גרינולד, זאת לקראת כניסתה לשוק הטלוויזיה הרב ערוצית. בכוונת החברה להתחרות בחברות הכבלים והלוויין והיא תתחיל להציע שירותי טלוויזיה המבוססים על תשתית האינטרנט.

על כניסתה לשוק השידורים הודיעה סלקום לבורסה לפני כחודשיים. סלקום תספק את השידורים ללקוחות באמצעות ממיר שיקלוט הן את שידורי הטלוויזיה החינמיים של עידן פלוס, והן ערוצים שתפיק בעצמה ושירותי וידאו לפי דרישה.

מנכ"ל סלקום ניר שטרן מסר הבוקר בהודעת החברה כי "יניב גרינולד מביא עמו ניסיון עשיר של עשיה בעולמות הטכנולוגיה והאינטרנט ויוכל לתרום רבות להתפתחותה של הקבוצה בתחום הטלויזיה העתידית". גרינולד, כיהן בין היתר במשך שנתיים כסמנכ"ל הטכנולוגיות של 013 נטוויז'ן ולפני כן כ- CTO של חטיבת האינטרנט והתקשורת הקווית בפרטנר.

חברות הסלולר בוחנות כניסה לשוק השידורים כבר שנים רבות, מאז 2008, וזאת בתמיכה נלהבת של משרד התקשורת מתוך מטרה להוריד את המחירים בענף הטלוויזיה. שידורים הטלוויזיה על בסיס אינטרנט אינם נמצאים כיום תחת פיקוח ממשלתי, אולם ועדה שמינה שר התקשורת גלעד ארדן בוחנת בימים אלה את הסדרת הרגולציה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully