וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שיהיה

14.8.2014 / 16:49

בתום עשור בו שימשה ככתבת ומגישה בערוץ 10 פונה נסלי ברדה לכיוון רמת החייל ומצטרפת לצוות כתבי מערכת "עובדה" של קשת

בתום עשור בערוץ 10, העיתונאית נסלי ברדה מצטרפת לקשת שם תשמש ככתבת בתוכנית התחקירים "עובדה" - כך מודיעה היום (חמישי) הזכיינית.

בשנים האחרונות הגישה ברדה בערוץ 10 את "היום שהיה" ולפני כן את "מגזין שישי" ופעלה ככתבת בתוכנית "המקור". בין כתבותיה: כת הנשים של גואל רצון, הסרט "אמן האשליות" על אריק קליין ו"מדבקת הפלא", פרסום עדותו של שאול גנון בפרשת הרצח בבר נוער, תחקיר סחר הביציות ברומניה, הכתבה על אלון חסן ונמל אשדוד. כמו כן, יצרה ברדה מספר סרטים דוקומנטריים: "ילדי הרכבת" על בית הספר בשכונת הרכבת בלוד, הסרט "אבא בהריון" שליווה את הגבר הטרנסקסואל הראשון בישראל שהרה וילד והתיעוד הראשון מסוגו של 4 חודשים בפגייה בתל השומר.

נסלי ברדה: "את ערוץ 10 אני אוהבת כבר למעלה מעשור. אני אסירת תודה על העבודה הקשה, שנעשתה תמיד בחברת נשים וגברים מוכשרים ואמיצים. כאלה שלא נותנים לשכוח שהכוח הרב שיש בידינו חייב לבוא עם אחריות וחרדת קודש. אני מודה מעומק הלב ליוסי ורשבסקי וגולן יוכפז. היום אני ממשיכה קדימה בהתרגשות ומצטרפת בשמחה למערכת התוכנית 'עובדה', ששמה המצוין הולך לפניה. אני מברכת על ההזדמנות הזו ומשוכנעת שההרפתקה החדשה שניצבת לפניי מקפלת בתוכה אתגרים והצלחות".

גולן יוכפז, מנכ"ל חדשות 10: "אני מעריך מאד ואוהב מאד את נסלי, ומאחל לה הצלחה בדרך החדשה. נסלי תרמה רבות מכישרונה, חריצותה ויכולותיה למערכת חדשות 10, שנפרדת ממנה היום בהערכה גדולה".

ממערכת "עובדה" נמסר: "אנחנו שמחים לצרף לשורותינו את נסלי, מהעיתונאיות המוכשרות בישראל, ומחכים בקוצר רוח לראותה על המסך שלנו בעונה ה-21 של 'עובדה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully