וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני צדדים למטבע

28.8.2014 / 16:38

ראש הדסק הכלכלי של גלי צה"ל יונה לייבזון מצטרפת לערוץ 20 - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לייבזון תגיש תכנית שתעסוק בנושאי כלכלה ותשודר פעם בשבוע

עיתונאית גלי צה"ל יונה לייבזון מצטרפת לערוץ 20 - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לייבזון תגיש תכנית שתעסוק בנושאי כלכלה ואשר תשודר פעם בשבוע. לייבזון תצטרף לשורה של עיתונאים ומגישים שלוקחים חלק בתכניות הערוץ בהם צבי יחזקאלי, לינוי בר גפן, שרון גל, עדן הראל ועודד מנשה, עמית פרקש, אטילה שומפלבי, שולי רנד, גיל קופטש, ג'קי לוי ואחרים.

זו לא תהיה הופעתה הראשונה של לייבזון על מסך הטלוויזיה. בעבר הייתה חלק מהתכנית "העולם הלילה" של קשת אשר יצאה לפגרה ולא שבה ממנה, והיא הכינה עבורה כתבות ותחקירים כלכליים. בגלי צה"ל שימש לייבזון ככתבת כלכלית ובהמשך מונתה לראש דסק הכלכלה. בתחילת השנה היא החליפה את אסף ליברמן בהגשת התכנית "יהיה בסדר" לצידו של אביב לביא.

ערוץ 20 (אשר כונה בהתחלה "ערוץ המורשת היהודית", אולם שם זה נזנח) יסיים את שידורי הניסיון שלו ב-1 בספטמבר לאחר שבועות של שידורי הרצה. בתאריך זה הוא גם ישיק קמפיין פרסומי נרחב תחת המסר: "טלוויזיה שמכבדת אותך", באמצעות משרד הפרסום LEAD, בשווי של שלושה מיליון שקלים. הקמפיין יעלה בשילוט חוצות, על קירות, גשרים ותחנות רכבת ברחבי הארץ כמו גם באינטרנט וברדיו כמו כן, יעלה קמפיין דיגיטל באתר ynet המצוי עמו בשיתוף פעולה ומשמש כאולפן השידורים החיים של הערוץ.

לוח השידורים שלו כולל אולפן ילדים בבוקר, רצועת אחר הצהריים משפחתית עם עדן ועודד, רצועת אקטואליה עם שרון גל, תכנית בישול (כשרה) עם אילנית לוי ותום פרנץ, רצועת לייט נייט ותכניות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully