וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודה ועוזב

3.9.2014 / 15:15

אבי מימרן, מנהל התוכניות ומגיש המהדורה המרכזית של רדיו ”קול ברמה” ואחד מבכירי השדרים במגזר החרדי - עוזב את תפקידו; עזיבתו - על רקע ”הצרת צעדיו”

אבי מימרן, מנהל התוכניות ומגיש המהדורה המרכזית של תחנת הרדיו "קול ברמה" - עוזב את תפקידו. עזיבתו מתרחשת בין היתר על רקע טענות כי לאחרונה, בכירים בהנהלת הרדיו הצרו את צעדיו.

מימרן הצטרף לרדיו קול ברמה, שנחשבת לתחנת הרדיו המובילה במגזר החרדי, לפני חמש שנים, עוד בתקופת הקמתה. הוא היה אחד מראשוני העובדים והיה חתום בשנים אחרונות על רבים מהישגיה. תחנת הרדיו נחשבת למקורבת לתנועת ש"ס ומושפעת מיחסי הכוחות במפלגה, ולאלו הייתה השפעה רבה על עזיבתו של מימרן.

בתקופה שבה הוקמה התחנה שימש ח"כ אלי ישי כיו"ר מפלגת ש"ס ומימרן היה מזוהה עמו. עם חזרתו של אריה דרעי להנהגת המפלגה, חצה מימרן את הקווים. לפני מספר שבועות ואחרי אין ספור חילופי מנכ"לים, מונה אריאל דרעי לתפקיד מנכ"ל הרדיו. דרעי החל לבצע שינויים בלוח התוכניות של התחנה, מה שהוביל בין היתר לעזיבתו של מימרן.

בקול ברמה מסרו בתגובה: "אנו מודים לאבי מימרן, מנהל התוכניות ומגיש המהדורה המרכזית, על שנות פעילותו ותרומתו החשובה לתחנה ומאזיניה. מאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully