וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוהרים לאדלסון: שלום ירושלמי מצטרף למקור ראשון

3.9.2014 / 15:26

מי ששימש בשני העשורים האחרונים כפרשן הפוליטי של מעריב מצטרף ל"מקור ראשון". ומה אמר רק לפני שנתיים על מו"ל ישראל היום המחזיק כיום גם בביתו החדש?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפרשן הפוליטי של לשעבר של "מעריב" שלום ירושלמי, אשר שימש בתפקיד בשני העשורים האחרונים, יצטרף השבוע באופן רשמי ל"מקור ראשון", לאחר שטור אחד פרי עטו הופיע בחודש שעבר בעיתון באופן חד פעמי.

מעריב נרכש בתחילת השנה על ידי קבוצת הג'רוזלם פוסט שבבעלות אלי עזור, ומקור ראשון נרכש על ידי קבוצת ישראל היום שבבעלות שלדון אדלסון. בהקשר זה, רק לפני שנתיים וחצי השתתף ירושלמי בפאנל כנס ירושלים שהתקיים בבירה והתבטא בחריפות נגד אדלסון. "אין דוגמא לישראל היום בשום מדינה דמוקרטית, בה איש עסקים שגר בחו"ל ולוקח עיתון שכל מטרתו היא לשרת את ראש הממשלה. אם הייתי איש ימין הייתי יוצא נגד העיתון כי אני חרד לדמוקרטיה", אמר.

בהקשר זה, שלום ירושלמי ביקש היום להתייחס לדברים ומסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה כי: "הדברים נאמרו לפני שנתיים וחצי על רקע ההתפרקות הקשה של מעריב. היום אני שמח לעבור למקור ראשון-עיתון איכותי ופתוח למגוון דעות".

עיתונאי נוסף שיכתוב בקביעות ב"מקור ראשון" הוא הפרשן הצבאי, עמיר רפפורט. בעבר כתב רפפורט בידיעות אחרונות ולפני שנתיים החל גם הוא לפרסם את טוריו במעריב. הוא הבעלים של חברת "ארומדיה ישראל", והוא המו"ל והעורך של הירחון הדו-לשוני "ישראל דיפנס". לאחרונה נוסף למקור ראשון גם טורו של העיתונאי הוותיק, חתן פרס ישראל לתקשורת יעקב אחימאיר.

ממערכת מקור ראשון נמסר היום כי "צירוף הכותבים החדשים, בעלי המוניטין, הוא חלק מהמאמץ להשבחת העיתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully