וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר המרגלית

8.9.2014 / 9:47

פרסום ראשון: אליק מרגלית מונה לתפקיד סגן עורך ”מעריב סופהשבוע” - כך נודע לוואלה! ברנז?ה. הוא יחליף את מאור זכריה שעזב לאחרונה את התפקיד. גם אלון בן דוד יכתוב טור לעיתון

אליק מרגלית מונה לתפקיד סגן עורך "מעריב סופהשבוע" - כך נודע לוואלה! ברנז?ה. הוא יחליף את מאור זכריה שעזב לאחרונה את התפקיד, וישמש כסגנו של דורון כהן עבור החלקים המגזיניים של העיתון. בחודשים האחרונים היה מרגלית אמון על הקמת ועריכת המגזין היומי של "מעריב השבוע". את מקומו תתפוס יעל קורן ששימשה כסגניתו במגזין, כמו גם במוספשבת במעריב הישן.

מרגלית נמצא במעריב זה עשור. בעבר שימש כעורך "כל הזמן" - המקומון של מעריב בירושלים, עורך מדור הדעות של מעריב היומי, עורך המוסף הפוליטי "מוספשבת" וכאמור עורך המגזין היומי המחודש.

"מעריב השבוע" הושק השנה כחלק מהאיחוד בין "מעריב" שנרכש על ידי קבוצת הג'רוזלם פוסט ו"סופהשבוע" שהוציאה הקבוצה לאור. עורכי "סופהשבוע" דורון כהן וגולן בר-יוסף המשיכו לערוך את העיתון גם במתכונתו החדשה, כאשר החלוקה בניהם היא של מגזין וחדשות.

אליק מרגלית אישר את הפרטים. ממעריב לא נמסרה תגובה לדברים.

בתוך כך, בעיתון הודיעו היום על גיוס נוסף: הפרשן הצבאי של ערוץ 10 ומגיש מהדורת "שישי" אלון בן דוד, מצטרף לנבחרת הכותבים של "מעריב סופהשבוע". זו הפעם הראשונה שבן דוד משתלב באופן קבוע בעיתונות המודפסת. בן דוד אמר היום כי "הפרינט חי ובועט. מעריב הוא סמן של עיתונות חופשית ובלתי תלויה ואני מאוד שמח להצטרף לרשימה המרשימה של הכותבים בעיתון" .

רונית חסין הוכמן, מנכ"ל קבוצת הג'רוזלם פוסט: "מהלך משמח מאוד שמעיד שוב על כך שמעריב הולך ומתחזק והוא העיתון המעניין והאיכותי כיום, עם נבחרת הכותבים הטובים בישראל.במעריב החדש אפשר לקבל את תמונת המצב הכי עדכנית ונקייה על המתרחש בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully