וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות 10: טל מוסקוביץ' יערוך את מגזין המהדורה ואת "אנליסט"

28.9.2014 / 12:36

חילופים בדסק חדשות 10: טל מוסקוביץ', ממפתחי "אנליסט" של מתן חודורוב - יערוך מעתה הן את המוסף הכלכלי והן את פרק המגזין של המהדורה. דנה שבתאי שעשתה את התפקיד בשנה האחרונה - עוזבת את החברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדשות 10/מערכת וואלה!, צילום מסך

טל מוסקוביץ' מונה לעורך פרק המגזין במהדורה המרכזית בחדשות 10, כך מודיעה היום (ראשון) חברת החדשות. במסגרת תפקידו החדש, מוסקוביץ' יערוך את פרק סדרות הכתבות השבועי, ואת מוסף הכלכלה "אנליסט? עם מתן חודורוב.

מוסקוביץ' החל את דרכו העיתונאית בגלי צה"ל, שם שימש כעורך הראשי של התכנית "עושים צהריים" עם יעל דן וכעורך ביומן הבוקר של התחנה "בוקר טוב ישראל". כמו כן שימש בגלי-צה"ל כעורך מבזקים ומשדרים מיוחדים. אל חדשות 10 הגיע לפני למעלה משנה, תחילה כעורך התחקירים במהדורה המרכזית, ומאוחר יותר החל בפיתוח המוסף הכלכלי "אנליסט" יחד עם העורך הראשי של המהדורה, ישראל טויטו ועם כתב הכלכלה מתן חודורוב. בשנה האחרונה ערך מוסקוביץ' שורה של משדרים מיוחדים בחדשות 10 – הוא היה חלק מצוותי העריכה של הגל הפתוח במהלך מבצע "צוק איתן" בעזה, וערך במהדורה המרכזית את המוספים המיוחדים ליום הזיכרון לשואה וליום הזיכרון לחללי צה"ל.

מוסקוביץ' יחליף בתפקידה את דנה שבתאי, שערכה במשך למעלה משנה את סדרות הכתבות במהדורה המרכזית, והחליטה לסיים את תפקידה בחדשות 10. שבתאי שימשה בשורה ארוכה של תפקידי הפקה ותוכן מרכזיים בחדשות 10 מיום היווסדה של החברה, שימשה כע' עורך המהדורה המרכזית, כרכזת מערכת החדשות ולקחה חלק מרכזי בסיקור מערכות הבחירות האחרונות בישראל, תוכנית ההתנתקות, מבצע "עופרת יצוקה" ומבצע "צוק איתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully