וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכים השינויים בקשת: עמיר מאורי עוזב את תפקידו

6.10.2014 / 13:42

תפקיד מנהל תחום ההשקעות בקולנוע אותו מילא במשך שש שנים - בוטל, ומאורי יעזוב את הזכיינית מבלי שימונה לו מחליף. התחום יעבור להיות תחת אחריותה של קרני זיו, מנהלת מחלקת הדרמה

עמיר מאורי. צילום: אלדד רפאלי,
עמיר מאורי/צילום: אלדד רפאלי

נמשכים השינויים הארגוניים בצמרת זכיינית ערוץ 2 קשת: תפקיד מנהל תחום ההשקעות בקולנוע אותו מילא עמיר מאורי - בוטל. מאורי יעזוב את הזכיינית מבלי שימונה לו מחליף, והתחום יעבור להיות תחת אחריותה של קרני זיו, מנהלת מחלקת הדרמה.

קשת, כמו יתר זכייניות הטלוויזיה, מחויבת במסגרת תנאי הזיכיון להשקעה של ארבעה מיליון שקלים בשנה בקולנוע הישראלי - אולם לאורך השנים עוררה מחויבות זו תרעומת בקרב מנהליה. לאחרונה אף דרשה קשת משר התקשורת גלעד ארדן, לקראת המעבר לשבעה ימי ישודר בשבוע, לבטל את מחויבויות ההשקעה בקולנוע או להכיר בהן כהשקעה סוגה עילית.

אם הגעתו לקשת שימש עמיר מאורי כמנהל מחלקת הדרמה של הזכיינית במשך ארבע שנים וחצי, עד שהוחלף על ידי קרני זיו. תחת ידו פותחו כמה מהסדרות המוכרות והמצליחות של קשת, בהן "חטופים", "הומלנד" "פלפלים צהובים", "להיות איתה", "יום האם", "פולישוק", "70 מילון סיבות לעושר" ו"רמזור". בתחום הקולנוע עמיר ליווה סרטים בהשקעת קשת ביניהם: "גט" אשר זכה לאחרונה בפרס אופיר לסרט הטוב ביותר, "שש פעמים" עטור השבחים, "זוהי סדום", שהיה לסרט הישראלי הנצפה ביותר ב-25 השנים האחרונות ואחרים.

אבי ניר, מנכ"ל קשת: "לעמיר חלק מרכזי ביצירתה של שפה חדשה של דרמות המטפלות בנושאים יוצאי דופן ושוברי מוסכמות שלא טופלו עד כה בטלוויזיה המסחרית. בתחום הקולנוע עמיר השכיל לבחור סרטים חשובים עם אמירות חברתיות בהם קשת שותפה. מאחל לעמיר הצלחה רבה בהמשך דרכו ומודה לו על שנים של עשייה". רן תלם, סמנכ"ל התוכן של קשת הוסיף כי "תרומתו של עמיר מאורי למחלקת התוכן של קשת לאורך השנים האחרונות יקרה לליבנו. את הכישרון הגדול שלו הוא העביר מתחום הדרמה לקולנוע. החיבור שלו ליוצרים וליצירות, סייע לכמה מהיצירות הקולנועיות הטובות של השנים האחרונות, להצליח בארץ ובעולם. זה הזמן לומר תודה על עבודה קשה, אמיצה ומדויקת. תודה לך עמיר, על הכל, בטוח שניפגש בקרוב".

עמיר מאורי מסר, בהודעת החברה: "אחרי קרוב לשש שנים בהן זכיתי לעבוד במקום מצוין המעודד ודוחף להצלחה, אני רוצה להודות במיוחד לאבי ניר ורן תלם על ההזדמנות שניתנה לי לעסוק בתחומים כל כך מרתקים, ועל שיתוף הפעולה שהביא להצלחה ולשינוי בתחום הדרמה והקומדיה בקשת. ברצוני להודות גם לכל אנשי מחלקת תכניות הנפלאים ולכל אנשי קשת איתם עבדתי, תודה על העזרה, הפרגון והחברות. מקווה להמשיך את הקשר באמצעות פרויקטים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully