וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 4 שנים: ראש מערכת החדשות של וואלה! אבירם אלעד פורש מתפקידו

12.10.2014 / 16:01

אבירם אלעד, המשמש גם כסגן עורך האתר, צפוי להתמנות למנכ”ל סטארט אפ חדשני בתחום העיתונות. ינון מגל: ”אבירם הקים את מערכת החדשות הטובה כיום באינטרנט”

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטארט אפ חדשני. אלעד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבירם אלעד, ראש מערכת החדשות של וואלה! וסגן העורך של האתר, הודיע על עזיבתו. אלעד, 36, הוביל בארבע השנים האחרונות את תהליך הצמיחה של וואלה! חדשות, תוך גיוס כתבים ועורכים רבים למערכת והגדלת נפח הסיקור החדשותי של האתר. לפני תפקידו בוואלה! שימש אלעד כראש מערכת החדשות של עיתון "הארץ". אלעד צפוי להתמנות למנכ"ל סטארט אפ חדשני בתחום העיתונות.

אבירם אלעד אמר היום: "אני רוצה להודות לאילן ישועה, ינון מגל וגדי להב, על כך שבארבע השנים האחרונות ניתנה לי ההזדמנות להקים ולהוביל מערכת חדשות צעירה, בועטת, הוגנת ונאמנה לגולשיה. הצלחנו לרכז חבורה מוכשרת של עיתונאים שבאו לעשות עיתונות אמיתית ולנצח. אני בטוח שוואלה! חדשות תדע הצלחות והישגים עיתונאיים רבים בעתיד".

העורך הראשי של וואלה! ינון מגל מסר: "ברצינות, באחריות ובשקט הקים אבירם את מערכת החדשות הטובה כיום באינטרנט. אבירם הוא עיתונאי מעולה. יודע לזהות סיפור ויודע איך לטפל בו. יודע להבדיל בין עיקר וטפל (ולבחור בעיקר). יודע לנהל בצורה אנושית ואחראית את הכפופים לו, והכל באופן מקצועי נקי וחסר פניות. אני מנצל את ההזדמנות להודות לו על פועלו ועשייתו בוואלה! ומאחל לו הצלחה בדרכו החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully