וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדרך היחידה לעבוד מולי היא במייל!!!"

23.11.2006 / 10:12

מכתבה של גילי סיוון כהן לאנשי יחסי הציבור של חברות האופנה

שלום לכולם

בעקבות המדור החדש בזמנים "סטייליסטית" וכן כדי לרענן נוהלי עבודה מולי. (בכל האפיקים:כתבות רוחב, אורך , אייטמים והפקות אופנה בזמנים מודרניים, 24 שעות ופיוז), לקראת עונת החורף הבאה עלינו לטובה, ובכלל למען הסדר הטוב, שננו וזכרו את עשרת כללי הזהב שלפניכם , הכללים הללו הם הדרך לעבוד מולי בעונה הקרובה ובכלל , נא לקרוא את המסמך עד סופו וכמובן להקפיד עליו במהלך כל העונה, מי שלא יקפיד פשוט לא ייענה לא על ידי ולא על ידי נואמי ונפסיק לעבוד מולו .

להלן עשרת הדיברות:

1. הפלאפון שלי מיועד אך ורק לעורכים השונים שלי מבית ידיעות אחרונות . הדרך היחידה לעבוד מולי היא במייל !!! את כל המיילים אני מקבלת וקוראת בזמן אמת , ומחזירה תשובות לפי הצורך (לא תמיד באותו יום בשל לוח הזמנים הצפוף, אבל כאמור הכול אני רואה בזמן אמת ). למייל שלי אין צורך לשלוח תמונות מעל גודל של 200KB זה סתם סותם לי את המייל וממילא אלא תמונות רק להתרשמות, אין צורך להתקשר לוודא שקיבלתי את המייל, אם שלחתם זה הגיע!!! כל הצעה רעיון או אפילו בקשה נא לשלוח אך ורק במייל, מי שינסה אחרת לא ייענה.

2. נואמי היא העוזרת שלי אך ורק בהפקות אופנה, תפקידה להתקשר ברגע שיש נושאים ולידע אתכם, נא לא להתקשר אליה מיוזמתכם אין סיבה כל היוזמות להתקשר אליה ולנסות לדלות מידע על הפקות לא לעניין, היא לא יודעת על הפקות קדימה , היא לא יודעת על כתבות ובטח ובטח שלא על אייטמים תחסכו לכם ולה. גם הזמנות למסיבת עיתונאים ופרנזטציות אין צורך לשלוח אליה , רק דרכי, אתם יכולים לציין שאתם מזמינים גם אותה אם ברצונכם , לא לשלוח אליה ישירות שום דבר , היא כמובן גם לא מגיעה לסקר במקומי , למי מכם ששאלו אותי במהלך העונה הנוכחית . רצוי לא להתחכם ולנסות לעקוף אותי כי בסוף כל המידע מגיע אליי כמובן.

3. מכל משרד יח"צ אני מעוניינת לעבוד אך ורק עם תקציבאי אחד שמולו תהיה התקשורת גם בהפקות וגם בכתבות , שאר התקציבאים מתבקשים לרכז הכול דרך אותו תקציבאי ולא לדבר איתי בנפרד. כשאני עובדת על כתבת רוחב או הפקת אופנה נא לרכז לי את כל החומר במייל אחד ובמעטפה אחת ולא בעשרות מיילים ועשרות מעטפות נפרדות (עדכנו אותי מי האדם ממשרדכם שמולו אעבוד)

4. לגבי המדור החדש בזמנים "סטייליסטית " : מאחר שפורמט הפותחת שונה אין צורך לשלוח יותר חומרים למיץ' , הכול צריך להגיע אליי וממני למערכת. אני מעוניינת לקבל חומרים בלעדיים שמגיעים אליי לפני כל כלי תקשורת אחר , ונשארים בלעדיים שלי עד לרגע פרסומם במדור. מי שישחק עם נושא הבלעדיות אולי יצליח "לעבוד" עליי פעם אחת אבל לטווח הרחוק ההפסד יהיה שלכם , אז כל אחד שיעשה את החשבון לעצמו.

5. לא לטלפן אליי לעשות פולו אפ האם קיבלתי חומר זה או אחר,לא לטלפן אחרי הפקה לשאול מה צולם וכן לא כדי לדעת האם קיבלתי מייל זה או אחר.

6. לגבי הפקות אופנה וכתבות שוטפות אני מעדכנת במייל באופן שוטף , קחו בחשבון !!! לא על כל כתבה ולא על כל הפקה אני מעדכנת, מה שאני מוצאת לנכון יעודכן , אם לא עדכנתי סימן שאין מה לעדכן.

7. לגבי הזמנה לפרזנטציות רק דרך המייל, קחו בחשבון שבכזו תקופה עמוסה לא אצליח להגיע לכל הפרזנטציות , אני מגיעה למה שחשוב בעיניי כרגע !!! ואת השאר אתאם מולכם במשך העונה. בכלל רצוי שהחל מעונה זו ולעונות הבאות כל משרד יתאם מולי , אפילו עוד לפני שהתחילה העונה , יום פרזנטציות מרוכז לכל הלקוחות, כך אוכל גם לראות את כל הדברים להפקות וגם לסגור מולכם אייטמים בלעדיים ורלוונטיים לפני כולם.

8. רגע להירגע, קורה לפעמים שיש התראות מאוד קצרות, לוח זמנים צפוף לא משמח אותי , אבל זה מה יש. מי שיכול שיעמוד בלוח הזמנים הנ"ל ומי שלא, שישתתף בהפקות הבאות . וכמובן בלי תלונות למה מתקשרים בדקה ה- 90 !!!

9. לגבי הפצות וחומרים : אני מעדיפה לקבל מכם אחת לשבוע או שבועיים באופן מרוכז , תיקייה או פולדר, אחד בהקשר של זמנים מודרניים (רק עם חומרים בלעדיים ) ואחד בהקשר של 24 שעות - ענת לב (שכולל או אייטמים לפי מותג או חברה, או טרנד סוחף שיש לכם תמונות טובות שלו ) חומרים כתובים אני רוצה לקבל למייל, תמונות רצוי מודפסות באיכות טובה או דיסק ועליו התמונות, על כל תמונה או דיסק שיהיה שם צלם ומה הנושא של כל תמונה, רכזו עבורי את כל ההפצות של אותו שבוע, תמיד ליום א' אחרי השעה 16:00. זכרו שהפריטים מגיעים אליי לביתי האישי, נא תדרכו את השליחים שזה לא משרד אין צורך לצלצל ולשבור את האינטרקום ובטח לא להתפרץ לבית , כמו שלצערי כבר קרה לא פעם ולא פעמיים . מעטפות רגילות ניתן ואף רצוי להשאיר לי בתיבת הדואר, מעטפות יותר גדולות יש תיבה גדולה וכן ליד ביתי יש ארון חשמל תמיד ניתן להשאיר ולשלוח לי אס אם אס שזה נשלח, ואאשר לכם שזה הגיע.

10. בימי צילומים : להקפיד להוציא את השליחים בשעות שאני מבקשת, עם דף מפורט הכולל מחירים והיכן ניתן להשיג , פריטים שיגיעו אחרי וללא הפירוט הנ"ל לא יצולמו ויוחזרו ארוזים כבמקור. לא לצלצל לא אליי ולא לנואמי לשאול האם הגיעו הדברים ואיך הם ? אם שלחתם בזמן וזה מתאים ויפה זה יצולם, הטלפונים מטרידים עד מאוד ביום צילומים שהוא ממילא עמוס, ומהיום ואילך לא תיענו.


רשמו לפניכם המייל ממנו נשלח מייל זה. זהו המייל החדש שלי וממנו אני עובדת מהיום ואילך, למען הסדר הטוב אשמח לקבל מכם במייל חוזר רשימת לקוחות עדכנית עם לקוחות רלוונטיים לתחום האופנה, האבזרים והאיפור.

והכי חשוב: קחו את החיים בקלילות
שתהיה לנו יופי של עונה
גילי סיוון-כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully