וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן אמת

ליאור ליברובסקי

21.5.2007 / 0:45

האם אנשי רשת המקומונים של מעריב פעלו בעורמה כדי להשיג את השליטה בדומיין zman.co.il?

שי קליימן המחזיק בדומיין zman.co.il טוען כי שני אנשים, שפעלו בשליחותו של יורם אריס, מנכ"ל רשת המקומונים של מעריב, "זמן מעריב" הציעו לו לקנות ממנו את הדומיין שבבעלותו, אך טענו בפניו כי הוא ישמש אותם להעלאת חנות שעונים מקוונת.

קליימן סיפר לוואלה! ברנז'ה: "התקשרו אליי שניים שהציגו עצמם כעוז ואילן והציעו לי למכור את הדומיין. הם רצו לשלם לי בהתחלה 200 דולר והסברתי להם שזה סכום מצחיק והמחיר הוא 30 אלף שקל. כששאלתי מה העניין שלהם בדומיין הם ענו לי שזה לצורך חנות שעונים שבבעלותם."

לאחר מקח ושכנועים נסגרה עסקת המכירה על סכום של 15 אלף שקל, אך כשהגיע לקליימן חוזה המכירה ועליו שמו של אריס ומספר תעודת הזהות שלו, נדלקו אצלו נורות אדומות: "כשגיליתי שאכן מדובר באריס ממעריב, החלטתי לעלות את המחיר לסכום ההתחלתי, 30 אלף, כעיקרון על כך ששיקרו לי. על החוזה לא היה לוגו, או פרט אחר שיזהה את העומד מאחוריו.

יורם אריס אמר בתגובה: "הדומיין zman היה בבעלות מעריב במשך זמן רב, ומשום מה לא חודש. קנו אותו שני חבר'ה. לא רצינו להציג עצמנו כאנשי מעריב, כי אז היו דורשים סכום אסטרונומי. היה ניסיון לקנות אותו חזרה ובעקבות מה שקרה החלטנו לא להשתמש בדומיין הזה אלא ללכת על כיוונים אחרים, zmanm, zmanmaariv ואפשרויות של דומיינים מקוצרים. כרגע אנחנו במו"מ עם מספר חברות בעניין הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully