וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי תובעת את ידיעות

10.10.2007 / 23:39

עו"ד של רפאלי העבירו היום מכתב לידיעות אחרונות בו הם מבקשים פיצוי על סך חצי מליון שקל וכי העיתון יפרסם תיקון לכתבה

בר רפאל מאיימת לתבוע את ידיעות אחרונות. במכתב שהעבירה היום עורכת דינה אתי חסיד ממשרד דרור-ארד אילון לעורך ידיעות אחרונות שילה דה בר, לעורך מוסף החג רענן שקד ולכתב יניב חלילי דורשת רפאלי באמצעות עורכי דינה כי ידיעות יפרסם תיקון והתנצלות לכתבה, כי הכתבה ותקציריה יוסרו מ-ynet, וכי ידיעות ימנע מפרסום כתבות המשך הקשורות לדברים. רפאלי ואמה ציפי לוין דורשות גם פיצוי כספי בסכום של חצי מליון שקל.

רפאלי טוענת באמצעות עורכת דינה כי העיתון יזם ועודד עשיית לינץ' תקשורתי וציבורי בה, לאחר שתומרנה בזדון על ידי כתב העיתון ועורכיו: "כבר עם פרסום הקדימון הראשון על הכתבה החל מסע שיסוי נטול עכבות ומתוזמן היטב של ידיעות אחרונות כנגד בר רפאלי תוך רמיסת כבודה וביזוייה, וכל זאת בכוונה, לעשותה מטרה לשנאה ולבוז בעיני הציבור".

במכתב מפרטת עו"ד חסיד את הפנייה של כתב ידיעות אחרונות יניב חלילי ללוין. הכתב הציע לסייע בשיפור עמדת ידיעות אחרונות כלפי רפאלי: "אני מצטער שבעיתוני מתרחשים כל כך הרבה דברים לא חיוביים בהקשר של בר. אבל מזכיר לך שוב, שעבודתנו תוביל למגמה אחרת חיובית וטובה". במכתב מצויין כי ידיעות התחייב כי קלטת אודיו של הראיון תישלח ללוין מיד בסיום הראיון, ולפני פרסום הכתבה

עוד מאשימה רפאלי כי ידיעות הוציא את דבריה מהקשרם: "ברור כי האמירה שיוחסה למרשתי כאילו לא הצטערה על כך שלא התגייסה וזאת באופן מילולי ונטול הקשר למכלול, היא שקרית וזדונית ומטרתה היא הכפשתה ופגיעה בה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully