וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל שדיר?

ענת קם

28.5.2008 / 16:08

בכירים ברשות השידור מותחים ביקורת על תכניתה של נעמי לויצקי "מקורות יודעי דבר": "התכנית טרחנית ועוסקת בסגירת חשבונות"

בערוץ 1 לא מרוצים מתכנית התקשורת של נעמי לויצקי "מקורות יודעי דבר". לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בכירי הערוץ ובהם מנהל חטיבת החדשות בפועל, אורי לוי ומנכ"ל הרשות מוטי שקלאר מביעים בשיחות סגורות אי שביעות רצון מהתכנית ומהישגיה. גורמים בערוץ אומרים כי בהשוואה ל"גילוי נאות", תכנית התקשורת של חנן עזרן, שאף שודרה בשעת שידור פחות נצפית, התכנית לא מספקת את נתוני הצפייה להם ציפו בערוץ.

עורך בכיר בערוץ 1 אמר לוואלה! ברנז'ה: "התכנית טרחנית, ההגשה לא טובה. אם בתיק תקשורת יש עיסוק רלוונטי בסוגיות חשובות, שם יש אמירות אישיות וסגירת חשבונות ואף אחד לא מתייחס אליה ברצינות". עוד סיפר העורך, כי באחת מישיבות הצהרים של הערוץ, אחד המשתתפים שגילה שהתכנית משודרת הביע אכזבה ואף אמר "חשבנו כבר שזה ירד".

מנגד, גם בהפקת התכנית לא חפים מטענות כלפי הרשות. לטענתם, למרות הוראה של שקלאר לשדר פרומואים לתכנית בערוץ 1 ובקול ישראל, הפרומואים לא משודרים, מה שגורם לרייטינג נמוך, שאינו קשור בהכרח באיכות התכנית. בנוסף, ישנן טענות כלפי התנאים בהם מופקת התכנית. לצילומי התכנית ששודרה אמש, לדוגמה, איחר הצלם בעשרים דקות ויצר עיכוב ולחץ בלוח הזמנים.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "ישנן דעות לכאן ולכאן לגבי התכנית, כמו לגבי תכניות חדשות אחרות גם על תכנית זו מתקיימים דיונים בהם נבדק כיצד ניתן לשפרה. טרם התקבלה החלטה בעניין הפסקת התכנית". נעמי לויצקי סירבה להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully