וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלשה מטורפת

ענת קם

7.10.2008 / 16:59

ספורט ידיעות מבלבל בין שיבק לקצורין ומייחס לאחרון סכסוך עם בלאט. קצורין: שום קשקוש בלבוש לא ישנה את היחסים שלי ושל בלאט

מוסף הספורט של ידיעות אחרונות מייחס היום למאמני הכדורסל מולי קצורין ודיוויד בלאט סכסוך עמוק שלא היה מעולם. תחת הכותרת "תולדות הסכסוך" מציג המוסף תרשים זרימה של ריבים וסכסוכים בין מאמני כדורסל ישראליים. בין היתר, נטען כי הסכסוך בין קצורין לבלאט הוא אחד הגדולים בענף, עם "פוטנציאל סולחה אפסי". שמו של קצורין נכתב בטעות, כשהכוונה היתה ככל הנראה לאריק שיבק, שמסוכסך עם בלאט כבר שנים רבות.

דייויד בלאט היה עוזרו של מולי קצורין בנבחרת ישראל בין השנים 1997 ל-2001. בין השניים היה שיתוף פעולה מצוין, וקצורין אף הגדיל לעשות וכינה את בלאט "המאמן הטוב בישראל" בזמן שבלאט היה עוזרו. שניהם אימנו את קבוצת הפועל גליל עליון, קצורין בסוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90, ובלאט בין השנים 1995 ל-1999.

בלאט היה עוזר המאמן של אריק שיבק בהפועל גליל עליון בתחילת עונת 1993/4. הקבוצה התחילה את העונה בצורה חלשה, הודחה על ידי קבוצה בריטית במוקדמות גביע אירופה לאלופות ושיבק פוטר בשלב מוקדם של העונה. לאחר שפוטר טען כי בלאט חתר תחתיו ובמספר הזדמנויות אמר עליו: "האיש הזה מחוק אצלי". הסכסוך האמיתי אליו התכוונו בידיעות הוא זה שבין שיבק לבלאט.

מולי קצורין אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "היחסים החבריים שלי ושל דיוויד מלאי הערכה ופרגון אחד לשני ושום קשקוש בלבוש לא ישנה את זה. צריך לבדוק עם מי שעשה את זה מה הם חשבו. זה מתאים לאחד באפריל, כנראה שחשבו שיום כיפור הוא יום לשעשועים. זה משעשע אותי, זה לא רציני".

עמיר פלג וניר חפץ, עורכי הספורט של ידיעות אחרונות, סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully