וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוח בלעדי

ענת קם

25.12.2008 / 15:26

ערוץ הספורט אוסר גם על פרשנים שעובדים בו ללא חוזה לפרשן בערוצי צ'רלטון. פרשנים: זה לא מקובל, אבל אין מה לעשות"

ערוץ הספורט לא מאפשר גם לפרשנים שעובדים פרילאנס לעבוד עם צ'רלטון. גם פרשנים מתחומים פחות פופולאריים מהכדורסל והכדורגל, שאינם מזוהים באופן מובהק עם ערוץ הספורט, נמנעים מלעבוד עם צ'רלטון בעקבות הודעה מערוץ הספורט כי אם יעשו זאת יפסיק לעבוד עמם.

כך למשל, פרשן האגרוף אהרן יעקבי, שאינו חתום על חוזה העסקה קבוע עם ערוץ הספורט, הוזמן לפרשן את הקרב הגדול על אליפות העולם ששודר בערוץ ספורט 2 של צ'רלטון במוצאי שבת האחרונה. יעקבי סיפר לוואלה! ברנז'ה כי כשנודע לאנשי ערוץ הספורט שהוא מתעתד לפרשן את הקרב, הם פנו אליו והודיעו לו כי במידה שיעשה זאת לא יוכל להמשיך לעבוד עם הערוץ. לאחר פנייה זו, הודיע יעקבי לאנשי צ'רלטון כי לא יגיע לפרשן את הקרב.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה הוסיף יעקבי: "מצדם איני רשאי לפרשן שם משום שאני פרשן של ערוץ הספורט. אני יודע שיש סכסוכים בין הערוצים ויש החלטה בערוץ הספורט שמי שמועסק כפרילאנס עובד אך ורק שם. בעבר עבדתי במקביל בערוץ 1 ובערוץ 2 ולא עשו לי בעיות. אני אישית מתנגד למגבלות וסנקציות של אנשי מקצוע אבל למרות ההתנגדות אני נאלץ לקבל את הדין. לא מסכים אבל מקבל".

דברים דומים מספרת אילנה ברגר, אלופת ישראל בטניס לשעבר וכיום פרשנית בשידורי טניס: "זה מצב בעייתי וזה אכן קרה לי בשנה שעברה. בלי להיות מודעת לעניין הלכתי באופן חד פעמי לפרשן בצ'רלטון ואז הובהר לי שאני צריכה להמנע מלעשות את זה שוב. אין לי שום חוזה, לא עם זה ולא עם זה. אני יודעת שיש יריבות מקצועית בין הערוצים אבל בגלל שלא הייתי חתומה על חוזה עם אף אחד מהם עשיתי את זה. אני רואה את עצמי כאורחת בשני המקומות, שמקבלת תשלום עבור הידע המקצועי שלה. זה הפתיע אותי אבל אין מה לעשות, צריך ליישר קו".

בערוץ הספורט סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully