וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה נמוכה

ענת קם

20.4.2009 / 16:16

מדוע לא הוזכר גיא רז בכתבה במוסף הארץ, שעסקה בתערוכה שאצר? עורך המוסף: "מדובר בהפרה בוטה מצדו לשמירת בלעדיות"

הצלם והאוצר גיא רז פנה למו"ל הארץ עמוס שוקן בטענה לחוסר אתיות מצד כתבת מוסף הארץ דליה קרפל ועורך המוסף ניר בכר. רז טוען, כי בכתבה על התערוכה "ליגה טרזין" שהופיעה בגיליון המוסף האחרון שמו לא הוזכר כלל מטעמים אישיים הנובעים מיצר נקם של השניים.

הכתבה עסקה בתערוכה "ליגה טרזין" המציגה תמונות ועדויות מליגת הכדורגל של גטו טרזין בין השנים 1942-1944. ב-4 במרץ שלח רז לקרפל מייל עם פרטים על התערוכה, המוצגת בגלריה נלי אמן בתל אביב וסיכם עמה על בלעדיות. שבוע לפני פרסום הכתבה המתוכננת במוסף הארץ התפרסמה כתבה קצרה יותר במעריב על התערוכה. לדברי רז, הפרסום המוקדם נבע מטעות שנגרמה בעקבות הכפילות ביחסי הציבור של התערוכה, הגלריה מצד אחד ובית טרזין מצד שני.

לאחר הפרסום במעריב התקשרו בכר וקרפל לרז ולדבריו הם לא קיבלו את הסבריו על כפילות יחסי הציבור. במהלך השיחות בין הצדדים אף הוצע לבטל כליל את הכתבה. בסופו של דבר פורסמה הכתבה בהארץ, אולם ללא אזכור שמו של רז כאוצר התערוכה, זאת על אף שלדבריו ידעו היטב בעיתון כי הוא אחראי עליה. רז אף השיב לשאלותיו של סגן עורך המוסף אהוד עין-גיל.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה הוסיף רז: "זה פרוייקט לאומי, שהופיע גם בחדשות 2 ובחדשות 10. שיעשו מה שהם רוצים אבל זה לא אתי ולא מקצועי. למה המשחקים האלה?"

ניר בכר, עורך מוסף הארץ, מסר בתגובה: "לא אי-הבנה היתה כאן, אלא הפרה בוטה מצדו של גיא רז לשמירת בלעדיות בנושא הנדון, כפי שהתחייב במכתבו לכתבת דליה קרפל מיום 4 במרץ 2009. אני שמח לגלות שרז מפגין יצירתיות בזירת היחצנות, כפי שהוא עושה חיל בשדה האמנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully