וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההגנה הטובה ביותר

אמילי גרינצווייג

10.6.2010 / 17:46

לאחר שחבט בפרצופו של העיתונאי עומר בנוביץ' דורש ירמי אולמרט להשעותו מהתפקיד: "אחד מתפקידיו של הספורט הוא חינוך לערכים, תרבות ומוסר. בכל אלה כשל, לכאורה, מר בנוביץ'"

יושב ראש איגוד הכדורסל לשעבר ירמי אולמרט פנה למנכ"ל ערוץ הספורט אבי בר בדרישה להשעות מתפקידו את כתב הערוץ, עומר בנוביץ'. ב-2 בדצמבר, אחרי סיומו של משחק בליגה הלאומית בין מ.כ הבקעה לקרית אתא, התפתח דין ודברים בין אולמרט לבנוביץ', שבסיומו נמצא בנוביץ' על הרצפה אחרי שספג אגרוף מאולמרט. לטענת אולמרט, התנהגותו היוותה תגובה לכך שבמהלך התקרית שאירעה בינו ובין בנוביץ' הטיח בו האחרון מספר קללות וליווה זאת בהתנהגות פיזית מאיימת. לפני כחודשיים פורסם כי הוגש כתב אישום נגד אולמרט, שעזב מאז את תפקידו.

"אחד מתפקידיו של הספורט הוא חינוך לערכים, תרבות ומוסר. בכל אלה כשל, לכאורה, מר בנוביץ', תוך שהוא מפר, בין היתר כללי אתיקה עיתונאיים בסיסיים" נאמר במכתב שהעבירו פרקליטיו של אולמרט למנכ"ל ערוץ הספורט. עוד מציינים הפרקליטים כי במידה ולא יעתר מנכ"ל הערוץ לדרישה, יפעלו בכלל האמצעים המשפטיים בכללם פנייה למועצת העיתונות. כן, דורש אולמרט מבר כי יקיים בדיקה לגבי חלקו של בנוביץ' על "אופן סיקורו המגמתי והלא אתי בעליל של ערוץ הספורט את הפרשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully