וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל טורו של מנחם בן ברייטינג

אמילי גרינצווייג

26.6.2011 / 16:46

בן קרא לחקיקה עתידית נגד הומוסקסואלים. דבריו עוררו סערה והביאו להקמת קבוצה בפייסבוק, שקראה לפיטוריו ממעריב ומהתכנית "דיבור ישיר" של קשת

מנחם בן יפסיק לכתוב את טורו במגזין רייטינג, כך הוחלט היום במעריב, זאת בעקבות התבטאויותיו של בן נגד הומוסקסואלים בתכניות "פנים אמיתיות". בן אף זומן לבירור בחברת קסטינה תקשורת, המפיקה את התוכנית "דיבור ישיר" בה הוא משתתף באופן קבוע.

בראיון לתכניתו של אמנון לוי אמר בן כי הוא תומך בחקיקה עתידית נגד הומוסקסואליות. מאוחר יותר התייחס בן לדברים בטורו במגזין רייטינג מבית מעריב, שם הבהיר כי הוא מדבר על חקיקה עתידית והוסיף: "החרגתי מכך את כל מי שהיה הומו קודם לכניסת החוק החדש, אם וכאשר. להם מותר. הם כבר היו, בהיתר המדינה, ולכן אין לשלול מהם את מה שהתרגלו אליו. ובעניין הצעירים החדשים שישימו זין על החוק, אמרתי שאני עדיין לא יודע איך לטפל בכל זה". דבריו של בן עוררו סערה וכן לעצומה בפייסבוק הקוראת לפיטוריו ממעריב ומהתכנית "דיבור ישיר" של קשת.

לדברי גורמים המעורים בפרטים, הטור עצמו פורסם שעה שעורך רייטינג, אלון צרפתי שהה בחו"ל והיום הוחלט על הפסקת פרסום הטור. טרם הוחלט לגבי המשך עבודתו של בן במעריב.

מנחם בן התייחס לקבוצת הפייסבוק שהוקמה ואמר :"אני מקווה שאלה שמצטרפים לחרם עלי יאספו יותר לייקים מאשר החרם נגד הקוטג'".

מרייטינג נמסר בתגובה :"אנחנו חשים שמנחם בן עבר את גבול הטעם הטוב ולפיכך נאלצים בצער להיפרד ממנו. מנחם הוא איש משכיל ובעל אבחנות מדוייקות, ועם זאת הפעם הוא פספס בגדול וגרם נזק גדול לאוכלוסייה הגאה בישראל. רייטינג הוא מגזין הבידור המוביל בישראל, ואנחנו גאים להניף מדי שבוע את רוח החופש, הסובלנות וקבלת האחר, ונמשיך לעשות כן. לצערנו, מנחם חושב אחרת". במכתב שהעביר אמנון רבי, מנכ"ל קסטינה תקשורת לראשי קשת נכתב: "הובהר למנחם בן כי לא יהיה מקום להשמעת דעות מסוג זה על סט התוכנית 'דיבור ישיר'" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully